Waarom heeft ze haar bril op haar hoofd, blijft een schone dame
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenWaarom heeft ze haar bril op haar hoofd, blijft een schone dame
Ontvangt zij ook privé? PmVoor Covid19 in Fetish Café te Antwerpen een goed kwartier het speeltje van Elise van Vlaanderen mogen zijn. Was zeer aangenaam, kreeg later van Elise haar privé nummer, maar tot een afspraak bij haar is het nog niet gekomen.
Jammer van die verschrikkelijke plakplaatjes.
Haar wil ik wel even prikken, wat is haar naam?
Pommeline Tillière, in Vlaanderen 'bekend' van Temptation Island.Haar wil ik wel even prikken, wat is haar naam?
Het is niet een type waar ik normaal voor zou vallen, maar haar vind ik dan wel weer aantrekkelijk. Ben ook niet zo van de plastic fantastic, maar voor haar zou ik wel een uitzondering maken.Pommeline Tillière, in Vlaanderen 'bekend' van Temptation Island.
Er is jammer genoeg weinig aan dat kind dat nog echt is. Plastieken poep, plastieken borsten, neuscorrecties, lipfillers, ...
Heb geen probleem dat je de natuur wat wil helpen, maar te is te. En zeker voor zo iemand zo jong als haar... Ze moet nog 30 worden...
De dikke nek krijg je er gratis bij... net zoals Fabrizio haar exHet is niet een type waar ik normaal voor zou vallen, maar haar vind ik dan wel weer aantrekkelijk. Ben ook niet zo van de plastic fantastic, maar voor haar zou ik wel een uitzondering maken.
ok ik ken haar verder niet, maar ze is dus nog al vol van zichzelf begrijp ik. Waaruit blijkt dat?De dikke nek krijg je er gratis bij... net zoals Fabrizio haar ex
Nja, die plastiek kan ik nog mee leven. Maar ook nog eens die lelijke tattoos. Waarom toch?Pommeline Tillière, in Vlaanderen 'bekend' van Temptation Island.
Er is jammer genoeg weinig aan dat kind dat nog echt is. Plastieken poep, plastieken borsten, neuscorrecties, lipfillers, ...
Als je in BE op tv bent gekomen en je hebt de aandacht getrokken (wat ik ferfoei) dan kom je steeds in de kranten. Zelfs voor de kleinste nutteloze dingen... bv, ze hebben nieuwe nageltjes gezet, klein teentje gebroken enz...ok ik ken haar verder niet, maar ze is dus nog al vol van zichzelf begrijp ik. Waaruit blijkt dat?
Zou het niet erg vinden om naast haar wakker te worden.Els Tibau
Oke ik overdreef een beetje.Google zegt: 49 jaar.
Ik houd daar een andere mening op na. Als horeca jobstudent met haar geen leuke ervaring gehad. Goedele lik-eens blijft voor mij een omhoog gevallen wicht en ik vind haar trouwens in vergelijking met andere ex miss België niet echt top.Waarom heeft ze haar bril op haar hoofd, blijft een schone dame
Ik heb haar nooit mogen ontmoeten, maar sommige "bekendheden" heb het idd wel eens in hun bolletje.Ik houd daar een andere mening op na. Als horeca jobstudent met haar geen leuke ervaring gehad. Goedele lik-eens blijft voor mij een omhoog gevallen wicht en ik vind haar trouwens in vergelijking met andere ex miss België niet echt top.
Zeker weten!Bekijk bijlage 161671
Lien van de Kelder
Alleen voor haar keek ik graag naar Zone Stad.Bekijk bijlage 161671
Lien van de Kelder
Ik ook niet. Die tatoeagesHet is niet een type waar ik normaal voor zou vallen, maar haar vind ik dan wel weer aantrekkelijk. Ben ook niet zo van de plastic fantastic, maar voor haar zou ik wel een uitzondering maken.