BigGuy1978
Vaste klant
- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 4,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 5,00 ster(ren)
- Kontlikken bij klant
- 5,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Pijpen deepthroat
- Squirting
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Arabisch
- Leeftijd
- 35-40
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- D
- Lengte
- 1.70 m - 1.80 m
- Lichaamsbouw
- Stevig
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Dag
- Donderdag
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/profiel/vlotte-meryam
- Totale kosten (in euro)
- 80
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Afgelopen zomer date gehad met deze tijger! Lekkere, volle dame met Arabische roots. Heel passioneel en ook een beetje gek, maar op een leuke manier
Vlot telefonisch afspraak gemaakt met de gastvrouw. Eenmaal binnen stond ze me op te wachten en troonde ze me gelijk mee naar boven. Na de afrekening en een verkwikkende douche begon het spektakel: een half uur vol passie, gekreun, gehijg (van beide kanten)en wat trekwerk ?. Voor de liefhebbers: ze pijpt hemels, haar kont is zalig vol en ze squirt dat het een lieve lust is.
Samengevat: Meryam is gewoon een lekkere, hete brok. Herhalingsgevaar is huizenhoog! Zeker niet mijn laatste bezoek aan haar!
Vlot telefonisch afspraak gemaakt met de gastvrouw. Eenmaal binnen stond ze me op te wachten en troonde ze me gelijk mee naar boven. Na de afrekening en een verkwikkende douche begon het spektakel: een half uur vol passie, gekreun, gehijg (van beide kanten)en wat trekwerk ?. Voor de liefhebbers: ze pijpt hemels, haar kont is zalig vol en ze squirt dat het een lieve lust is.
Samengevat: Meryam is gewoon een lekkere, hete brok. Herhalingsgevaar is huizenhoog! Zeker niet mijn laatste bezoek aan haar!
Laatst bewerkt: