Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDat zou goed kunnen. Katia had destijds, toen ze nog bij Maison d'Amour werkte, ook een eigen nummer voor afspraken te maken. Stuur Meryam anders een berichtje, dan weet je het.Is het telefoonnummer hier in de adv haar persoonlijk gsm nummer ?; https://www.redlights.be/massage/marokkanse-meryam-maison-damour-brecht.html
Is van meryan zelfVergelijk het gewoon met het telefoonnummer dat op de website van MDA staat. Dan weet je het gelijk.
Ik denk dat de meeste vrouwen dit doen (ook mannen die daten) waarom zetten wij een roepnaam hier op dit forum , is dat ook niet liegen ? Ze liegen niet alleen over hun leeftijd ,nationaliteit gewicht en ga zo maar verder , welke vrouw zegt graag haar gewicht leeftijd (weinigen ) zelfs soms tegen hun eigen man , als ze van de weegschaal stappen en vraagt ,wat zegde het wijzertje ,nooit de waarheidIn haar advertentie… "ik ben 28 jaar"
Doe er maar gerust minstens 15 bij.
Wat niets zegt over haar sexdrive en dienstverlening, want die is top. Maar waarom altijd zo liegen over die leeftijd?
Ik herken wat je schrijft en ik ken zelfs Meryam zeer goed ben er trouwens al verschillende keren met afgesproken weet zelfs waar ze woont@Mulan , ik weet het wel, en niemand die er om maalt dat jij, ik en iedereen niet onze eigen naam of nationaliteit gebruiken, of er een jaar of 2-3 afliegen.
Maar zelfs een blinde die de eerste keer tussen Meryam's zalige boezem gaat liggen, kan onmiddellijk zien dat ze geen 28 meer is maar gevaarlijk dicht naar midden 40 gaat.
En leeftijds- en gewichtscategoriën hebben nu eenmaal wél hun liefhebbers. Zowel hoog, als laag
Kijk... 'liegen'... dat is jou visie...In haar advertentie… "ik ben 28 jaar"
Doe er maar gerust minstens 15 bij.
Wat niets zegt over haar sexdrive en dienstverlening, want die is top. Maar waarom altijd zo liegen over die leeftijd?
Heb ik ook aan de hand gehad...Toen ik ze neukte spande ze haar kutje op kon niet anders dan klaarkomen.
Is het gezond om dit hier te vermelden ?weet zelfs waar ze woont
België is een groot landje dus wat is er verkeerd met te zeggen dat ik weet waar ze woont ?Is het gezond om dit hier te vermelden ?
Normaal gezien wel. Anders eens een mailtje sturen hèIs ze nog werkzaam in dit huis? Zie ze niet meer op de website of op RL staan...
Misschien dat ze zelf prive gaat?Mij had ze gezegd dat ze ging stoppen bij La Maison