Recensie Merve, Rotterdam 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

uguhaxyû

Newbie
1
20/03/25
2
1
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/7118667-merve?_referer=listing-profile-tile
Totale kosten (in euro)
250
N.a.v. van dit baggere voorval, heb ik een account aangemaakt om mijn ervaring te delen.

Haar advertentie ziet er goed uit: duidelijke foto's met weinig sporen van edits, goed lichaam, knap koppie, redelijke leeftijd en zelfs een link naar haar Insta via Kinky. Het contact met deze Turkse dame ging soepel: ze reageerde binnen enkele seconden met een prijslijst. Via app was de prijs voor een 1 uur wel 50 euro duurder dan wat aangegeven is op Kinky, maar gezien haar uitstraling kon ik ermee leven.

Eenmaal aangekomen in een gallerijflat in de Alexanderpolder, begon het de verkeerde kant op te gaan. Het interieur had meer weg van een bouwval en de slaapkamer zag er smoezelig en onverzorgd uit. Toch zag ze er bijna precies het zelfde uit op de foto's met een lekkere paar nepborsten, een dikke kont en een MILF-achtig gezicht. Ik liet me verleiden i.p.v. de andere kant op te lopen, iets waar ik achteraf erg veel spijt van heb.

Ik rekende af, kleedde me om en toen ik op het punt stond om te vragen naar de douche, hoorde ik twee andere bewoners (?) het pand betreden. De sfeer was gelijk omgeslagen. Ik kreeg in gebrekkig Engels te horen dat het vrienden waren en dat ik me geen zorgen hoefde te maken. Ze liep even de kamer uit om stilte te vragen, maar dat mocht niet baten: ik hoorde de rest van de sessie alleen maar gemompel en andere leefgeluiden. Van douchen was overigens geen sprake meer en het ging qua communicatie alleen maar bergafwaarts.

Aangezien ik al had afgerekend en geen flauw benul had of deze gasten mij zouden gaan intimideren, heb ik me ingehouden en erop gewaagd om dit z.s.m. af te ronden. Ze deed een condoom om van dubieuze makelij en commandeerde mij om haar in missionarishouding te doen. Bij de vraag of ze aan pijpen of een titjob deed, kreeg ik nul op het rekest. Het viel me ook op dat haar poes lichtelijk naar urine stonk. Ze reageerde heel geïrriteerd wanneer ik van positie wilde veranderen en ook zeurde ze de hele tijd dat ik snel klaar moest komen. Ondanks alle storende factoren lukte mij dat. Even nagenieten ging niet, want ze wilde na een paar minuten al voor de twee ronde gaan. Via de vertaalapp heb ik haar even om geduld gevraagd, iets wat ze met tegenzin deed.

Ronde twee ging zeer stroef, zeker met de bewoners op de achtergrond. Hierop werd ze nog ongeduldiger en ze sommeerde mij via de translator om binnen 10 minuten klaar te komen en hem te smeren. Ik heb me snel afgetrokken en omgekleed. Ze wees me de deur en ik kon buiten eindelijk opgelucht adem halen. Godzijdank werd ik niet lastiggevallen door de andere bewoners.

Schade: 250 euro voor een afgeraffelde beurt zonder douchen en pijpen, maar wel gezeur en een onbeschofte houding vanuit de DVP voor welgeteld 40 minuten.

Wees gewaarschuwd!

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan