Mijn eerste review, loop al wel een tijdje rond hier, maar tot nu toe vooral iemand die alleen de reviews las. Ik zie de laatste tijd wat negatieve reacties bij Merel, en dacht dat verdiend ze niet, dus laat ik bij deze mijn ervaring met haar delen. Mijn laatste bezoek bij haar is van 4 weken geleden.
Ik ga het niet hebben over de selectie die ze hanteert, daar is al genoeg over geschreven.
Als je eenmaal bij haar langs mag komen is het een en al geilheid. Allereerst ziet ze er heel goed en sexy uit. Ze zoent heerlijk, passioneel, met tong en vol overgave. Precies waar ik van hou. Pijpen zonder condoom is ook heel lekker, deepthroaten doet ze heel goed, inderdaad zoals in eerdere reviews beschreven hanteert ze een wat wildere stijl van pijpen, vind ik heel lekker. Het straalt in ieder geval veel plezier uit van haar kant. Daarnaast vind ze het ook heerlijk als je al haar gaatjes likt, kan ze enorm van genieten. Persoonlijk vind ik dat ook erg lekker om te doen.
De sex zelf is ook top! Missionaris en doggy gedaan, in doggy lekker hard doorgeneukt, leek ze wel enorm van te genieten. Merel is iemand met super veel energie en houd je het hele uur lang bezig als je wilt, lekker afwisselen tussen pijpen, beffen en intiem. Echt een topper!
Ik kan me niet voorstellen dat je geen leuke tijd met haar kan hebben, als je eenmaal door de selectie komt is het echt genieten met een grote zachte G.