• De zoekmachine ligt er uit. Is bekend en in onderzoek.

Recensie Merel, Eindhoven 4,12 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Snap niet waarom Merel zo wordt aangevallen op dit forum. Zij is simpelweg een schat van een vrouw die heel goed weet wat zij wilt, wat juist goed is? Heb al een paar dates met haar gehad wat keer op keer erg leuk wat niet alleen komt door de sex, als mens zijnde is zij ook heel chill.

Het ligt geheel aan jou eigen gedrag hoe je wordt behandeld door Merel want vanaf het eerste contactmoment is ze niks anders dan eerlijk. Maarja sommige mannen kunnen daar niet tegen.
Aangevallen? Dit forum is er om te reageren op goede en slechte dates. Als je ziet hoeveel mensen hier een slechte ervaring met haar hebben gehad en dan wel of niet afgesproken dan mag dat hier op gezet worden om andere mannen te waarschuwen! Is wel 200 euro wat je uitgeeft en als jij dan wel keer goed ervaring hebt gehad! Goed voor jou maar meerendeel heeft slechte ervaringen gehad
 
Aangevallen? Dit forum is er om te reageren op goede en slechte dates. Als je ziet hoeveel mensen hier een slechte ervaring met haar hebben gehad en dan wel of niet afgesproken dan mag dat hier op gezet worden om andere mannen te waarschuwen! Is wel 200 euro wat je uitgeeft en als jij dan wel keer goed ervaring hebt gehad! Goed voor jou maar meerendeel heeft slechte ervaringen gehad
Ik lees meer positieve reviews dan slechte. Alhoewel zie ik meer negatieve commentaar betreft het contact dan positieve. Dat zegt toch iets over hoe sommige mannen zich opstellen naar Merel toe met als gevolg geen date te hebben gehad?
 
James; ik denk dat het probleem hem zit in "ze weet heel goed wat ze wil".

In communicatie met haar lijkt het op een mijnenveld. Een onbegrepen opmerking van een mogelijke klant kan uitmonden in een aanval of discussie. Daarbij; het is geen dame die jan en alleman toelaat. Is haar goed recht, wat mij betreft is ze (veel) te bepalend wie ze toe laat. Daarbij schiet ze m.i. veel te snel in de aanval of reageert ze verongelijkt.

Als je in haar smalle straatje past en je zegt niets verkeerds heb je een prima tijd. De kans dat je daar binnen valt en het goed doet is een stuk kleiner dan bij de gemiddelde dame.
 
She used to cancel our appointment same day and I accepted that. As top women like Meral she of course know what she is doing when it comes to choose who she want to date, if by any chance she doesn't feel comfortable or suspected something then she has absolute right to cancel. And I totally understand that. She is a women who is looking to give you good time and that might not be possible if she doesn't feel comfortable with you.
 
Nogal raar gevalletje, als ik het hier zo lees. Ik zou er al niet veel tijd aan spenderen.

Graag of niet, en heel veel andere keuze.
Veel andere keuze? Welke subs ken jij dan? Ik vind niet dat veel keuze is als het om onderdanige dames gaat.
Hallo Allemaal,

Ik heb een maand geleden afgesproken met Merel en wou mijn ervaring met jullie delen.
Merel is een mooie meid maar zoals hier eerder beschreven een kille dame met heel veel mood swings! Ik vind het niet erg om 200 euro te betalen maar dat moet het wel de full package zijn en dat was het totaal niet helaas! Wou niet samen douchen, deed niet aan zoenen, mocht nergens aanzitten dus over het algemeen een zeer slechte date! En toen ik haar had geconfronteerd ermee vroeg ze of wel alles goed met me ging 🤣
Mag je niet aan haar borsten zitten of slaan?
 
Terug
Bovenaan Onderaan