Ik ben er donderdag langsgeweest.
Was eerst met een goeie vriendin iets gaan eten en drinken in Oostende en dan aan het Hazegras gepasseerd omdat de auto daar in de buurt stond.
Melissa was aanwezig en zwaaide heel vriendelijk naar me.
Mijn vriendin vroegme of ze mij kende misschien. Ik deed haar het verhaal en vertelde dat ik wel es een triootje met haar wil doen.
Mijn vriendin had ietsje tveel gedronken bij het eten en zei me "ik wil dat ook wel eens doen maar jij betaalt hoor" Enfin, ik had dit nu niet verwacht maar we gingen toch nog haar raam terug. Melissa verwelkomde ons zeer vriendelijk. Ik vertelde haar voorzichtig wat we wilden en dat was voor haar geen probleem. Snel naar de kamer en eerst afrekenen. Om het wat gezellig te maken had ik nog nog een fles witte wijn bij die we net hadden gekocht. Melissa vroeg ons wie het initiatief wou nemen. We zegden dat zei dat maar moest doen.
Ik wist niet dat Melissa zo bazig kan zijn maar wat een leuke tijd. Eerst moet ik me uitkleden. Daarna hielp ze mijn vriendin. Melissa had een zwart setje lingerie aan dat ze ook uitspeelde. Daarna vrijde ze een tijdje met mujn vriendin en moest ik kijken. Daarna deed ze teken dat ik erbij moest komen. We hebben daar een stromend uurtje meegemaakt. Echt Melissa blijft voor mij een topper