Recensie Melissa TS, Deventer 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

sert_g

Newbie
11
08/01/23
15
6
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
4,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Penislengte
8
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/4384181-melissa-ts
Totale kosten (in euro)
200
Vorige week zondag bij deze schone dame op bezoek geweest. Ik had haar advertentie al eerder voorbij zien komen maar vanwege geen recensies over haar nooit de stap durven nemen, ook omdat sommige foto's een beetje 'off putting' waren. Ze is zeker de dame op de foto's en video dus uiteindelijk wel de stap durven nemen. Ik had het eigenlijk voor de zaterdag gepland maar haar beschikbaarheid was niet hetzelfde als de mijne niet dus de zondag voorgesteld en dat schikte ons allebei.
Communicatie via Whatsapp verliep soepel en op de zondagmiddag om iets over 16:00 stond ik bij haar op de stoep in Deventer. In een mooi appartement ontving ze mij en stond ze al klaar met een heerlijk lingerie setje aan en een stel lange laarzen met hoge hakken.
Na een korte introductie en het afhandelen van de financiën kon ik me opfrissen en gingen we daarna aan de slag; ze houdt erg van knuffelen, strelen, intiem lichaamscontact, aftrekken, zoenen en tongzoenen en ook pijpen zonder condoom. Het zoenen en pijpen doet ze echt goed en met overgave en ze probeert ook wel diep te gaan. Haar aftrekken en pijpen vind ze ook erg fijn en diep gaan bij haar is niet zo heel moeilijk omdat haar lid kleiner is dan op de foto's maar dat is voor mij geen probleem. Haar borsten zijn zeker nep en best wel hard, maar wel proportioneel en die mag je ook goed vast pakken van der.
Na flink wat voorspel wat ik zelf wel fijn vind, mocht ik haar dan neuken en haar kontje is best wel nauw en ze weet hem goed in te zetten. Vanwege de tijd kwam ik niet door het neuken klaar maar door zelf af te trekken en mijn stevige lading over haar buik en borsten te spuiten.

Ze was niet echt een prater maar wel heel vriendelijk en verleidelijk. Haar stem is iets geforceerd vrouwelijk maar niet te gemaakt. Al met al voor iemand die nog geen recensie had wel de moeite waard geweest en met een fijn gevoel ging ik weer bij haar weg terug naar huis.

Terug
Bovenaan Onderaan