Recensie Mirel(l)a, Sint-Niklaas 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Snellewipper

Newbie
7
01/04/25
1
3
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/mirella-sexy-russian.html
Totale kosten (in euro)
60
Heb deze dame bezocht toen ze in Mechelen adverteerde. Bloedmooie russische dame met een hele mooie slanke lichaam. Ze was een beetje dronken toen ik haar bezocht en excuseerde zich hiervoor maar ik vond dat niet erg. Ze was heel open en los en duwde mij direct op bed met mijn kleren nog aan. Ze kwam op mij en begon mij in mijn nek te kussen. Ik werd heel geil en heb direct mijn kleren uitgedaan om eraan te beginnen. Ze gaf me een condoom en kwam in reverse cowgirl op mij. Zij vind het leuk als haar borsten aangeraakt worden en dit geeft zij ook aan door telkens mijn handen op haar borsten te zetten. Erna van positie gewisseld en haar missio geneukt tot ik het niet meer kon volhouden. Achteraf even gebabbelt en bij het afscheid heeft zij mij nog zitten tongen. Hele geil vrouw die ik zeker terug bezoek mocht ze in de buurt zijn.

Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/mirella-sexy-russian.html
Totale kosten (in euro)
60
Kan al het positieve over haar enkel maar bevestigen.
Is een jong, aantrekkelijk meisje (ziet er een typisch begin 20-jarige uit), die heel goedgehumeurd overkomt en echt ingaat tijdens de seks.

Werd warm onthaalt, kreeg direct een kus, glimlach en een vlot praatje.
Mocht haar zelf uitkleden en ondertussen overal strelen en kussen.

Begonnen met haar lekker uit te eten, maar wou ook genieten, dus 69.
Gebeurd zelden dat ik iemand moet stoppen of was al gekomen tijdens het voorspel. Wat een pijpkunsten. Zonder handen. Helaas wel pmc.
Dus maar overgegaan naar penitreren. Kwam ze op mij zitten en begon te rijden als een bezetenen. Dan nog enkele standjes hard en diep gegaan en was tevreden. Nadien nog een aangename babbel en op een aangename manier weggegaan (kreeg nog een klap op mijn kont toen ik buitenging).

Zou absoluut teruggaan.

Enige minpunt: Ze is echt aantrekkelijk. Maar haar borsten zijn toch op het randje van hangend. Was toch iets dat ik licht moest negeren.

Laatst bewerkt:
Kan al het positieve over haar enkel maar bevestigen.
Is een jong, aantrekkelijk meisje (ziet er een typisch begin 20-jarige uit), die heel goedgehumeurd overkomt en echt ingaat tijdens de seks.

Werd warm onthaalt, kreeg direct een kus, glimlach en een vlot praatje.
Mocht haar zelf uitkleden en ondertussen overal strelen en kussen.

Begonnen met haar lekker uit te eten, maar wou ook genieten, dus 69.
Gebeurd zelden dat ik iemand moet stoppen of was al gekomen tijdens het voorspel. Wat een pijpkunsten. Zonder handen. Helaas wel pmc.
Dus maar overgegaan naar penitreren. Kwam ze op mij zitten en begon te rijden als een bezetenen. Dan nog enkele standjes hard en diep gegaan en was tevreden. Nadien nog een aangename babbel en op een aangename manier weggegaan (kreeg nog een klap op mijn kont toen ik buitenging).

Zou absoluut teruggaan.

Enige minpunt: Ze is echt aantrekkelijk. Maar haar borsten zijn toch op het randje van hangend. Was toch iets dat ik licht moest negeren.
Voila se, da bedoel ik nu......lekkere naturel borsten worden weeral in slecht daglicht geplaatst....zijn jullie zo perfect mischien met jullie kleine pikje en mantietjes.....

Voila se, da bedoel ik nu......lekkere naturel borsten worden weeral in slecht daglicht geplaatst....zijn jullie zo perfect mischien met jullie kleine pikje en mantietjes.....
Wat is dat voor een reactie?

Zelf ben ik tevreden over wat ik heb hangen (nooit klachten gehad) en sportief gebouwd. Dus geen mantietjes hier.

En heb al verschillende knappe vrouwen tegengekomen die ik toch links heb laten liggen vanwegen valse borsten.
Ik ga naturel of niet.

Maar al geef ik niet om grote of vorm, of ze passen bij iemand van 20 of bij iemand van 50 zijn voor mij toch wel aandachtspunten.

Zijn hier allemaal voor dezelfde redenen. Ik oordeel niet over iemand die trans bezoekt, houdt van ouder, voller gebouwd, etc...

Waarom klaag je omdat iemand graag strakke, maar naturel borsten ziet?

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan