• De performance problemen zijn bekend en in onderzoek.

WHEM Megan B2B massage - Best

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ben ook benieuwd. Ik had haar aantal weken geleden een app gestuurd met de vraag wat de mogelijkheden waren en of ik haar dan ook mocht aanraken etc. Dat kon. vervolgens gevraagd of ze op bepaalde dag kon, moest ik daarna maar vragen....
Vervolgens daarna nog eens een app gestuurd met de vraag of ze op bepaalde dag kon, geen antwoord gekregen.
 
Afgelopen zondag na een poosje contact via SJ ook via de app in gesprek gekomen met Megan. Het verliep een beetje rommelig en ze vraagt om een kleine betaling via tikkie om no-shows te voorkomen. Daar hebben we samen een oplossing voor gevonden en een paar uurtjes later stond ik bij haar voor de deur.

Samen het bed opgemaakt en daarna heb ik heerlijk mogen genieten van haar massagekunsten en lekkere lichaam. Voor herhaling vatbaar!

Link naar mijn recensie:
 
Laatst bewerkt:
Afgelopen zondag na een poosje contact via SJ ook via de app in gesprek gekomen met Megan. Het verliep een beetje rommelig en ze vraagt om een kleine betaling via tikkie om no-shows te voorkomen. Daar hebben we samen een oplossing voor gevonden en een paar uurtjes later stond ik bij haar voor de deur.

Samen het bed opgemaakt en daarna heb ik heerlijk mogen genieten van haar massagekunsten en lekkere lichaam. Voor herhaling vatbaar!

Link naar mijn recensie:
Ik neem aan dat je die aanbetaling niet hebt gedaan??
 
Terug
Bovenaan Onderaan