Recensie Meesteres Nova Dordrecht (villa Weizigt) 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Raymond

Newbie
10
24/02/23
16
2
BDSM spel
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Plassex
  2. Soft SM
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
120+ minuten
Shift
Middag
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://mrsnova.com/nl/Home/
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Na één enkele RL sessie al compleet onder de indruk. Geen nieuwewetse fratsen zoals findom, maar een Meesteres zoals een Meesteres hoort te zijn. Na een 20-30 minuten sessietijd voelt ze al goed aan waar de grenzen van de sub zo'n beetje liggen, en als je een maso bent zoals ik zelf, dan krijg je het zwaar te verduren.
Geen Meesteres die als een dolle stier begint te slaan met allerlei werktuigen, maar heel gedecideerd de frequentie en de intentie opvoert. De sub verliest ze hierbij geen moment uit het oog, en van tijd tot tijd is er een subtiele check op alle vitale functies.
Zo nodig stuurt ze de sub bij, in mijn geval was controle van mijn ademhaling, waarbij iedere bijsturing van Meesteres Nova spot-on was.
Zitten Meesteres en sub eenmaal op hetzelfde spoor, dan gaat ze los, van slagwerktuig tot electro, van naalden tot bondage, Meesteres Nova kan het allemaal en op een hele professionele wijze.
Is de sessie eenmaal tot een eind gekomen, dan veranderd ze in enkele seconden in een zorgzame dame, die de sub help bij het verantwoord en veilig uit z'n sub-space te komen.
Samengevat, Meesteres Nova is een hele professionele Meesteres, zo één die ik met een scalpel in de hand in de buurt van mijn balletje zou toevertrouwen.
Is er dan helemaal niet negatiefs te melden? Jazeker wel, ze zit aan de verkeerde van Nederland, wat voor subje een rit >2 uur in de auto betekend.
Meesteres, ik hoop dat we nog veel mooie sessies mogen gaan doen samen.

Meesteres Nova speelt in Villa Weizigt, en is er gek op haar slaafjes aan een ieder te tonen (indien je daar zelf ook voor open staat). Ik ben zelf wel redelijk exhibitionistisch en werd dan ook pontificaal midden in de villa geplaatst en daar met de diverse zwepen bewerkt,

Ja klopt het is (nu nog) merendeel een privéhuis, maar ze zijn/gaan verbouwen, komt een verdieping bovenop, waar de SM Dungeon gesitueerd zal worden. Meesteres Nova weer echter ook zonder de dedicated SM ruimte een prima sessie neer te zetten, ik heb sessie daar gehad van 5 uur zonder een saai moment.
Voor de die-hard dungeon fans heeft Meesteres Nova ook de mogelijkheid om bij Doma in Den Haag de speelruimte te gebruiken.

Terug
Bovenaan Onderaan