WHEM Elize Dordrecht voetfetish

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Heb haar een jaar of 15 geleden een paar keer bezocht, ze was toen meesteres Isa.

Door omstandigheden is ze daarmee gestopt.

Een paar jaar later, onder haar eigen naam Astrid, wat ik wel apart vond, bood ze voetfetish aan en een mogelijkheid om haar te beffen.

Het is was een leuke mooie verschijning en alles is netjes.

Dus zeker was ze voor herhaling vatbaar.

Ik ben door persoonlijke omstandigheden mijnerzijds niet meer bij haar geweest.

Een maand geleden kwam ik haar weer tegen als Elize op Sexjobs.

Haar op vrijdagmiddag gebeld en even gerefereerd aan toen en een afspraak gemaakt voor as. maandagmiddag 13.30 uur, was geen probleem want ze had nog niets in de agenda staan.

Die maandagmiddag bij haar adres in Dordrecht aangekomen werd er niet open gedaan.

Goed balen na 120 km rijden.

Die middag nog een aantal keren gebeld maar ze nam niet op.

Dinsdag weer gebeld en toen nam ze op.

Ze zei dat ze voor die maandagmiddag niets in haar de agenda staan.

Ik herinnerde haar aan ons gesprek van die vrijdagmiddag ervoor, kon ze zich niet herinneren!!

Wat moet ik hiervan denken, was ze die vrijdagmiddag onder invloed, of is er iets anders aan de hand.

Laatst bewerkt:
Heb haar een jaar of 15 geleden een paar keer bezocht, ze was toen meesteres Isa.

Door omstandigheden is ze daarmee gestopt.

Een paar jaar later, onder haar eigen naam Astrid, wat ik wel apart vond, bood ze voetfetish aan en een mogelijkheid om haar te beffen.

Het is was een leuke mooie verschijning en alles is netjes.

Dus zeker was ze voor herhaling vatbaar.

Ik ben door persoonlijke omstandigheden mijnerzijds niet meer bij haar geweest.

Een maand geleden kwam ik haar weer tegen als Elize op Sexjobs.

Haar op vrijdagmiddag gebeld en even gerefereerd aan toen en een afspraak gemaakt voor as. maandagmiddag 13.30 uur, was geen probleem want ze had nog niets in de agenda staan.

Die maandagmiddag bij haar adres in Dordrecht aangekomen werd er niet open gedaan.

Goed balen na 120 km rijden.

Die middag nog een aantal keren gebeld maar ze nam niet op.

Dinsdag weer gebeld en toen nam ze op.

Ze zei dat ze voor die maandagmiddag niets in haar de agenda staan.

Ik herinnerde haar aan ons gesprek van die vrijdagmiddag ervoor, kon ze zich niet herinneren!!

Wat moet ik hiervan denken, was ze die vrijdagmiddag onder invloed, of is er iets anders aan de hand.
Onbetrouwbaar. Gebeurt wel vaker.

Terug
Bovenaan Onderaan