Ik ben zondag terug door haar verleid geweest en ik wist wat haar plannen waren met mij , maar de verleiding werd groter dan angst .
Dus ze kon gewoon haar fantasie doen met mij , terug in de kuisheidsgordel met die pinnen .
Ze lokte mij naar het kruis om mij daar stevig vast te binden en de kuisheidsgordel werd aangedaan met het nodige geduld van haar en mijn concentratie om terug een slappe lul te krijgen en de kuisheidsgordel werd aangedaan . Eens dat hij was aangedaan begon ze mij terug op te geilen tot de pinnen in mijn vel gingen van mijn lul , dan begonnen mij steeds hardere zweep slagen te geven , met een zweep met pinnen op mijn borst en buik , wat eigelijk de bedoeling was om mijn lul terug wat slapper te krijgen , maar ik werd nog griler door de zweepslagen, ik voel de de pijn steeds meer maar het genot werd ook steeds groter , waardoor de pinnen steeds dieper in mijn gingen .
Dan kreeg het idee dat ik tussen haar zou moeten neuken met de kuisheidsgordel nog steeds aan .
Ze maakte mij los en moest op bed gaan liggen waar ik onmiddellijk terug werd vastgebonden, door deze onderbreking van haar erotische verleiding, had niet eens pijn en besefte niet dat die pinnen van de kuisheidsgordel nog steeds mijn vel doorboorde .
Ze begon terug met de zweepslagen en verplichte mij om tussen haar borsten te neuken en te kijken naar mijn lul terwijl ik haar borsten neukte . Het was vrij pijnlijk maar toch deed ik het met veel genot voor een moment.
Toen ze het genoeg vond ging ze nog met mijn prostaat gaan spelen en dan ben ik klaargekomen in die kuisheidsgordel.
Dan mocht die eindelijk uit en ik kreeg rust .
Ze liet mij wat meeroken van haar sigaretje en begin opnieuw te spelen met mijn lul tot ik terug kon klaarkomen , maar ze stopte net ervoor .
Ik werd terug vrijgelaten,
Nog een praatje en wat ze graag de volgende keer zou willen doen