ter kennismaking neem ik de eerste keer steeds een vluggertje van 50€ om daarna steeds 30 min/100€ (of meer) pakket te nemen…
is er iemand die weet of Dana begint bij 50€?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenJa, voor zover ik weet , voor een vluggertje (maar dat zal dan geen "special" zijn) begint zij wel aan 50€. Beetje sm of dirty games zal half uur en 100 of 150 € zijn, afhankelijk wat je wilt natuurlijk.ter kennismaking neem ik de eerste keer steeds een vluggertje van 50€ om daarna steeds 30 min/100€ (of meer) pakket te nemen…
Ik denk het wel, vragen staat altijd vrijter kennismaking neem ik de eerste keer steeds een vluggertje van 50€ om daarna steeds 30 min/100€ (of meer) pakket te nemen…
OK, doe ik. Hoe kan ik een rating geven ? Als ik de sterren aanklik lukt mij dat niet.
Dana doet geen tongzoenenDana is een echt toppertje en maakt me steeds heel blij met haar fantasietjes.
Is niet de goedkoopste maar een klassedame mag wel iets kosten natuurlijk
Nee, die Dana werkt op de Verversrui 26 in het meest rechtse raam.is dit de dame?
Dana (54 jaar)
Het profiel van Dana (54 jaar) op Redlights. Bel voor een afspraakje naar +32491328618.www.redlights.be
No way.is dit de dame?
Dana (54 jaar)
Het profiel van Dana (54 jaar) op Redlights. Bel voor een afspraakje naar +32491328618.www.redlights.be
En van lezen ook blijkbaar, want het adres staat in het vetgedrukt in haar advertentieNo way.
Deze is 53 en de Dana in SS is ongeveer 35 of iets jonger.
Last van dyslexie??
Zeker niet,deze is veel ouderis dit de dame?
Dana (54 jaar)
@Freedom
Kan je misschien nog een recensieformulier met algemene beoordeling invullen?
Neen, Dana heeft geen online profiel.Heeft ze ook een online profiel? Ben op zoek naar een Meesteres in Antwerpen.