Oeps ik ben niet mee? Waarom ben ik getagged?
Even mijn mening: er is NIETS homo aan anale seks. Zowel niet bij de volgende scenario's
- Lul in mijn kont
- Voorbind in mijn kont
- Voorbind in mijn bed partner zijn kont
- Mijn vinger/ hand of kleine plug in zijn kont.
Waarom ook niet bij die laatste twee? Wel mannen jullie zijn gezegend met een PROSTAAT! Use it & enjoy it!
Het stimuleren van dit gevoelige plekje kan jullie nog een sterker genot geven.
Dus zet even jullie ingebakken vooroordelen opzij en experimenteer.
Met vol respect, maar ik ga er niet in mee.
Wil nog wel zover gaan als dat anele sex geven minder gay is dan anale sex nemen (geneukt worden), maar je als hetero man laten neuken met een voorbind dildo is ongeveer het meest gay-e wat ik kan bedenken.
Wederom, vooral lekker doen als dat je voorkeur heeft. Maar dat verandert niet hoe ik het beschouw.
Waar jullie maling aan kunnen hebben, dat natuurlijk weer wel.
Er zullen wel meer plekjes zijn die genot kunnen geven waar je als hetero man ook niet wilt dat ze je met iets penetreren of aanraken.
Er was laatst een dvp die op mijn grote teen begon te zuigen. Ze nam hem echt vol in haar mond.
Het voelde op zich best ok, realiseerde ik me nadat de initiële schrik van de plotselinge aktie was weg-geeft, maar toch overheerste het ongemak.
ik heb namelijk, mijns inziens, hele lelijke voeten, met van die harde nagels waar je bij het knippen ook wat rulle zooi tussenuit moet halen, zoals de helft van de voeten niet zo mooi is.
Dus om die grote teen, waarvan de nagel minstens een maand niet geknipt was en waar de tenenkaas en eelt elkaar overlapten in je Oost-Europese bekkie te steken vond ik een zeer onverstandige aktie.
Maar goed: Elke gek zijn gebrek.
Maar het gaat me wat ver en voelt onnodig om voortaan tegen de dametjes te zeggen dat ik wil dat ze mijn smerige tenen in hun wafeltjes duwen en met meer smaak weg komen dan de gemiddelde goed met alcohol doordrenkte kaas-fondue.
Zo geweldig was dat gevoel niet en ik ben geen voet fetishist.
Zo sta ik er ook in mbt anale sex. Een dame heeft een mond en een kutje, ik hoef niet zo nodig het poepgat in om de homosexuele ervaring ook nog eens met een dame te beleven.
Om over jezelf laten neuken met een voorbind dildo nog maar te zwijgen.
Sorry, heel oubollig. Maar zo dacht ik er al twintig jarige ook over. Je bent een man, dus je laat je niet neuken. Jij neukt en zij neukt mee, want ik ben geen islamiet die vaak zeggen dat vrouwen niet kunnen neuken maar alleen maar geneukt kunnen worden.
Maar als hetero man laat je je niet neuken. Dat doe je louter als je bi bent of homo....waar vervolgens verder niks mis mee is.