- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 3,00 ster(ren)
- Zoenen
- 4,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 2,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
Ik heb deze sexy ebony teen ongeveer een week terug bezocht en laat me direct beginnen met te zeggen, ja je droomt niet, ze is effectief de dame van op de fotos!
Ik ga er dan ook niet te lang bij stilstaan, what you see is what you get.
1 van die gegeerde combo's: slanke body met grote natuurlijke joekels!
Ze is lief en voor zover ik kan inschatten, een intelligente meid die niet al te lang in Antwerpen zal blijven, want ze is hier om haar studies af te werken.
Parkeerplaats zoeken, daar moet je geluk in hebben, want de buurt is niet bepaald autovriendelijk.
Ik ben dan ook vroeger aangekomen om die reden, ze verschoot ervan, maar ik werd deskundig begeleid tot haar huisje.
Lijkt op zo een kleine B&B ding, klein maar dus super netjes.
Ze deed alvast de deur open met de gevraagde klederdracht, namelijk, met haar tieten eruit gefloept zoals op 1 van de foto's ?
Ze begint met naast je te liggen en te strelen, dus, niets van dat rap rap rap gedoe bij haar, neen, zij wil je op je gemak stellen....
Er komt zowaar, lichtjes weliswaar, tong bij te pas.
Maar het is niet dat er 'gemuild' werd om het plat te beschrijven.
Eens gewillige vleeskroket in aanvalsmodus staat, begint ze er ook mee.
Pijpen eigenlijk niets memorabel, maar gewoon oké...weinig variatie.
Waar het mij om te doen was, is om dat strakke lijfje over mijn fluit te zien springen, en dat deed ze!
Ik ben spijtig genoeg maar 2 standjes geraakt, telkens met haar on top. Cowgirl en omgekeerde cowgirl.
En ik kan wel zeggen, het zicht was top!
Heb in die standjes ook geprofiteerd om es goed in die dikke tieten van haar te knijpen, dat alleen al was het geld waard....
Ik kan me niet meer herinneren voor hoelang ik betaald heb, maar ik was rapper klaar dan dat ik zelf wou, my bad.
Volgende keer, das het doel: doggy en missionaris.
Voor de rest kan ik eigenlijk niets negatiefs opmerken bij deze busty black beauty babe.
Dikke aanrader deze vriendelijke and pleasing Maya.
New sexy lady in Antwerp!!
Hello my love, ready for some fun? ☺️ My name is Maya, I am an independent student and I am here to bring a quality time to you with
www.redlights.be
Ik ga er dan ook niet te lang bij stilstaan, what you see is what you get.
1 van die gegeerde combo's: slanke body met grote natuurlijke joekels!
Ze is lief en voor zover ik kan inschatten, een intelligente meid die niet al te lang in Antwerpen zal blijven, want ze is hier om haar studies af te werken.
Parkeerplaats zoeken, daar moet je geluk in hebben, want de buurt is niet bepaald autovriendelijk.
Ik ben dan ook vroeger aangekomen om die reden, ze verschoot ervan, maar ik werd deskundig begeleid tot haar huisje.
Lijkt op zo een kleine B&B ding, klein maar dus super netjes.
Ze deed alvast de deur open met de gevraagde klederdracht, namelijk, met haar tieten eruit gefloept zoals op 1 van de foto's ?
Ze begint met naast je te liggen en te strelen, dus, niets van dat rap rap rap gedoe bij haar, neen, zij wil je op je gemak stellen....
Er komt zowaar, lichtjes weliswaar, tong bij te pas.
Maar het is niet dat er 'gemuild' werd om het plat te beschrijven.
Eens gewillige vleeskroket in aanvalsmodus staat, begint ze er ook mee.
Pijpen eigenlijk niets memorabel, maar gewoon oké...weinig variatie.
Waar het mij om te doen was, is om dat strakke lijfje over mijn fluit te zien springen, en dat deed ze!
Ik ben spijtig genoeg maar 2 standjes geraakt, telkens met haar on top. Cowgirl en omgekeerde cowgirl.
En ik kan wel zeggen, het zicht was top!
Heb in die standjes ook geprofiteerd om es goed in die dikke tieten van haar te knijpen, dat alleen al was het geld waard....
Ik kan me niet meer herinneren voor hoelang ik betaald heb, maar ik was rapper klaar dan dat ik zelf wou, my bad.
Volgende keer, das het doel: doggy en missionaris.
Voor de rest kan ik eigenlijk niets negatiefs opmerken bij deze busty black beauty babe.
Dikke aanrader deze vriendelijke and pleasing Maya.