Onlangs bij deze Maya binnen gestapt.
Heb niet echt een verlanglijstje, want dat wordt toch altijd maar te lang en niet bij te houden, maar deze Maya had ik ooit 's nachts eens zien schudden met haar kont achter het raam (stond toen nog aan de overkant van de straat ) en ik had mezelf beloofd, daarmee wil ik ooit eens een poepke slaan.
Ik heb toch wel graag iemand met "meat on the bone" .
Et voilà. Onlangs was het zover. Naar haar raam gewandeld, ze deed open en haar eerste woorden " it' s fifty joero " .
Who cares! Heb haar verteld dat ik een halfuurtje wou blijven en wat ik niet wil, verder moest zij het zelf maar uitvogelen.
Dus op naar het tweede verdiep met uitzicht op haar heerlijke kont. Eén van de prachtigste konten uit het SKW wat mij betreft en ook één van de mooiste gezichtjes. Ik vind ze super aantrekkelijk kwa figuur en gezicht.
In de kamer had ik nog maar net mijn trui uit of madame zat al in hare puren op het bed. Na een wasje ben ik er gaan bijliggen en kon ze eraan beginnen. Ik vond alles maar matig. Het was ok maar weinig inventief en voor mij veel te ééntonig .
Aan inzet ontbrak het haar zeker niet. Ze deed wat ze kon waarschijnlijk, niet bijster veel had ik de indruk, kijken naar opdrogende verf zou even interessant zij geweest, maar niet zo leuk natuurlijk. Ze was heel stil, ze was niet echt heel passioneel en zeker geen goeie actrice. Ik ga ervan uit dat iedereen talenten heeft, maar je moet ze weten te vinden.
Conclusie: ik vind Maya de mooiste meid uit het SKWA momenteel, ze doet haar uiterste best, maar met mijn bezoek aan haar is nog eens bewezen dat er vaak een immens groot verschil is tussen hoe het was en hoe ik dacht dat het ging zijn.
Te hoge verwachtingen.