Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDa weet ik ondertussen ook na 5uurNeen.
Deze bom zit in Kreta maar is spoedig terug.... (kan niet wachten, wat een wijf!)Is deze bom al terug?
Werkt ze vanavond?Even meegeven dat deze wonderlijke creatie weer actief is. Veel zal je ze weer niet voor de ruit zien staan.... wat een sexwondertje.
Ja, enkel donderdagavond niet deze week ()Werkt ze vanavond?
Nu Alina terug is, staat Maya weer lekker te wezen op SS30/2.Heb ze al enkele keren op SS30/3 gezien.
Een mooi seksbeest, dat je toch dat afwerkgevoel meegeeft: Daarom komen ook veel klanten niet snel terug voor een herhaalbezoek!Nu Alina terug is, staat Maya weer lekker te wezen op SS30/2.
Gisteren was ze alleszins in vorm. Ze heeft me met véél spuug afgezogen met die opgefokte stofzuigerbeweging die ze zichzelf zo goed heeft aangeleerd. Daarna heb ik ze nog even met haar volle bips op mijn gezicht laten zitten voor wat 'breath play'. Loeihard werd ik ervan, om in haar flamoes te stikken en haar natgebefte spleet over mijn bakkes te voelen slieren.
Bij Maya wel altijd wat dat afwerkgevoel: één keer we aan het neuken gingen, moest het weeral snel gaan. Toch altijd een beetje jammer. Maar goed, van de afwerkertjes is zij wel zowat de beste. Een seksbeest dat je in één keer opvreet!
Geloof me, ze is één van de meest bezette neukbeestjes. Wie voor 50 gaat krijgt kwaliteit en keert wel vaak terug hoor.Een mooi seksbeest, dat je toch dat afwerkgevoel meegeeft: Daarom komen ook veel klanten niet snel terug voor een herhaalbezoek!
Iemand?Is beffen standaard of rekent zij daarvoor extra?
Je hebt een mond, spreek haar aan en vraag hetIemand?
Ik bedoel wanneer je op bezoek gaat.. want het is vrij logisch als je daar niet bent dat je haar niet kan aansprekenDat gaat moeilijk als je niet ter plekke bent vandaar de constructieve vraag hier hopend op een constructief antwoord itt tot jouw bericht. Dan post je beter niks...
Dat is heel persoonlijk. Voor mij lijkt ze wel een beetje op de knapste van het kwartierVoor mij de knapste van het kwartier.
Pijpen en neuken is heerlijk bij haar. Alleen jammer dat ze niet zo graag heeft dat je aan haar doosje zit met je vingers.Ben er heerlijk gepijpt. Nadien zij on top en oh wat voelt dat kutje lekker.
Ik vind niet dat iemand anders dan zij dat mag geven.... (and she agrees).Geen probleem.
Als er nu mij nog iemand zou kunnen helpen met het nummer van de Maya die in de nachtshift in Schippersstraat 30/2 zit…
Stond vanavond in haar raamIs deze beauty in verlof?