Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenBij Yu Mi gewerkt ?Ik kan je deze dame wel aanraden
Erotische duo Body2body massage
Dag mannen, Ik zal mezelf even voorstellen voor diegene die mij nog niet kennen, ik ben Esmee! Een lieve, vrolijke, elegante dame van Nederlandse b...www.sexjobs.nl
Ik mis in dit linkje 1 gebeurtenis: de opnames voor de tv serie Flikken in MW Maastricht. Dan moet je je inhouden als je voor de TV dat herkent en je kijkt niet alleen. Zelfde toen MW Weert in beeld kwam bij een nieuwsreportage over een warme zomer. Dan ben je toch erg geneigd te reageren als je de stem van een masseuse herkent en het lichaam in beeld niet het hare is. Niet handig om te reageren als je niet alleen kijkt.Vanaf januari sluit vestiging Maastricht definitief zijn deur
nooit gezien, weet je toevallig welk seizoen dit was?Ik mis in dit linkje 1 gebeurtenis: de opnames voor de tv serie Flikken in MW Maastricht. Dan moet je je inhouden als je voor de TV dat herkent en je kijkt niet alleen. Zelfde toen MW Weert in beeld kwam bij een nieuwsreportage over een warme zomer. Dan ben je toch erg geneigd te reageren als je de stem van een masseuse herkent en het lichaam in beeld niet het hare is. Niet handig om te reageren als je niet alleen kijkt.
Zou ik ook wel willen weten. Flikken wel eens een keer gezien bij een club 7Sins in Maaseik. Maar zowel Weert als Maastricht heb ik nooit voorbij zien komen. Idd leuk met spem en lichaam wat je steltIk mis in dit linkje 1 gebeurtenis: de opnames voor de tv serie Flikken in MW Maastricht. Dan moet je je inhouden als je voor de TV dat herkent en je kijkt niet alleen. Zelfde toen MW Weert in beeld kwam bij een nieuwsreportage over een warme zomer. Dan ben je toch erg geneigd te reageren als je de stem van een masseuse herkent en het lichaam in beeld niet het hare is. Niet handig om te reageren als je niet alleen kijkt.
Genoeg dames in ieder geval, vele van Maastricht zijn naar WeertIk had gehoopt dat MW Weert door de sluiting van MW Maastricht weer op zaterdag open zou gaan. Helaas.
Had ik verwacht/gehoopt. Maar blijkbaar nog niet voldoende masseuses die Weert op zaterdag open willen houden. Jammer.Genoeg dames in ieder geval, vele van Maastricht zijn naar Weert
Had ik verwacht/gehoopt. Maar blijkbaar nog niet voldoende masseuses die Weert op zaterdag open willen houden. Jammer.
Ja inderdaad kwartiertje verder met de trein (geen rijbewijs) maar dan ligt vooral Weert perfect zowat naast het station in tegenstelling tot Eindhoven.Vanuit Weert ben je snel in Eindhoven hoor, die zijn op zaterdag open
Lois top meid. Ook leuk in omgang en super erotische massage. Heerlijk lichaam met prachtige natuurlijke borstenHeeft er iemand ervaring met Loïs bij MW Heerlen?
denk dat vandaag geen dames kunnen, normaal zijn ze gewoon open op zondag.Is Weert na de zaterdag nu ook al permanent op zondag dicht? Vandaag 14 mei in elk geval geen masseuse aanwezig.
Bedankt Sjenglifedenk dat vandaag geen dames kunnen, normaal zijn ze gewoon open op zondag.
tenminste vorige week zondag wel
denk dat vandaag geen dames kunnen, normaal zijn ze gewoon open op zondag.
tenminste vorige week zondag wel
Dacht ik ook eerst, maar andere vestigingen zijn wel open.Ook ivm Moederdag misschien
Als er geen of maar één masseuses aanwezig is dan heeft MW geen andere keuze om vandaag niet open te gaan.Dacht ik ook eerst, maar andere vestigingen zijn wel open.
Klopt dit.Als er geen of maar één masseuses aanwezig is dan heeft MW geen andere keuze om vandaag niet open te gaan.
Normaal zijn ze zondag gewoon geopend.
Bedankt voor de info.Klopt dit.
vrijdag stond er één dame voor vandaag op de agenda maar daarvoor doen ze de tent niet open dus.
Ik wijk uit naar Yu&Mi vandaag.