Komt ook veel te duur voor wat je krijgt vind het persoonlijk lekkerder als ik ik met een lekker snoepje kan stoeien maar dat kun je daar echt niet en dan 105 euries betalen nee
105??
150 bedoel je zeker
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenKomt ook veel te duur voor wat je krijgt vind het persoonlijk lekkerder als ik ik met een lekker snoepje kan stoeien maar dat kun je daar echt niet en dan 105 euries betalen nee
Das voor 45 Minuten en dan niet "intensief".105??
150 bedoel je zeker
Ze zijn zichzelf na de klote aan het helpen zo.Jaren terug hadden ze bij MW Eindhoven iedere week een aanbieding, nu nooit meer
Waar kwam je altijd? Maastricht, Heerlen of Weert?Ik was ook regelmatig op bezoek bij een dame bij MW.. kreeg daar altijd veel extra.. .. Maar ja, met deze prijsverhogingen zoek ik het wel ergens anders. Wat ik vorig jaar per maand uitgafbij MW krijgt Eneco er nu maandelijks extra bij
Heerlen.Waar kwam je altijd? Maastricht, Heerlen of Weert?
Ik begrijp niet echt wat jij hier schrijft.Ben tijdje terug eens naar MW Heerlen gegaan. Had daar een afspraak met een oudere dame. Op zich goed bevallen. Echter na de afspraak kreeg ik.een app. Of ik kon ontvangen. Dat was nl veel beter. Niet echt heel netjes voor MW.
Met wie had je dan afspraak?Ben tijdje terug eens naar MW Heerlen gegaan. Had daar een afspraak met een oudere dame. Op zich goed bevallen. Echter na de afspraak kreeg ik.een app. Of ik kon ontvangen. Dat was nl veel beter. Niet echt heel netjes voor MW.
Prachtige, ongeveer 1.90 lange, vrouw met hele mooie "curves". Geeft een ontzettend fijne en sexy massage.Heeft iemand ervaring met Manon?
Ze is in Maastricht begonnen maar werkt nu volgens mij vast in Nijmegen en is heel af en toe Maastricht.
Tot nu toe nog geen kans gehad om er heen te gaan.
Manon - Massagewereld
Lieve mannen, vrouwen en koppels, Ik ben Manon. Een lange (1.80cm ) elegante en sensuele, donker getint dame met natuurlijke zachte borsten en lekkere billen. Mijn date begint altijd met een heerlijke opwarmer onder de douche, lekker stout samen met warme zeep. Of jij lekker sterk en stevig of...www.massagewereld.com
2x bij geweest altijd teleurgesteld naar buiten. Ze doet haar werk maar daar is ook alles mee gezegd.Iemand ervaring met Suzy, werkt in Heerlen en Weert?
Suzy is dame waar je je geld beter niet aan kan besteden - zeer minimale massage kwaliteitenIemand ervaring met Suzy, werkt in Heerlen en Weert?
Ik noem bewust geen naam. Ze heeft een Belgisch accentje.Met wie had je dan afspraak?
Niet netjes om hier te vermelden.Ben tijdje terug eens naar MW Heerlen gegaan. Had daar een afspraak met een oudere dame. Op zich goed bevallen. Echter na de afspraak kreeg ik.een app. Of ik kon ontvangen. Dat was nl veel beter. Niet echt heel netjes voor MW.
Vreemd verhaal, want hoe komt zij aan je GSM nummer? Dan heb je het haar toch zelf gegeven? Dus ....?Ben tijdje terug eens naar MW Heerlen gegaan. Had daar een afspraak met een oudere dame. Op zich goed bevallen. Echter na de afspraak kreeg ik.een app. Of ik kon ontvangen. Dat was nl veel beter. Niet echt heel netjes voor MW.
Ze adverteert met eigen gsm, maar wel voor MW. Je maakt een foute aanname.Vreemd verhaal, want hoe komt zij aan je GSM nummer? Dan heb je het haar toch zelf gegeven? Dus ....
Is maar net hoe je dat ziet. Ik vind het nogal onprettig als ze mij zelf gaan benaderen.Niet netjes om hier te vermelden.
Dan heeft ze jou telefoon nummer toch ? Die heeft ze van jou toch niet gekregen om te helpen met boodschappen te doen denk ikIs maar net hoe je dat ziet. Ik vind het nogal onprettig als ze mij zelf gaan benaderen.
Wat een drama's hier..eerst beter lezen (en typen)Dan heeft ze jou telefoon nummer toch ? Die heeft ze van jou toch niet gekregen om te helpen met boodschappen te doen denk ik
Dan moet ze toch jou nummer hebben ??? Je moet haar toch als eerste benaderd hebben ???Wat een drama's hier..eerst beter lezen (en typen)
Advertentie:
mevrouw X
Tel. 06XXXXXX
Werkt en ontvangt bij: MW
- Mijn mobiel is met kaart.
- Andere punt vul zelf maar in