anjooo
Vaste klant
Care to share wie dit zijn?Laatst vertelde een nieuwe masseuse dat haar vriendin ook daar werkt.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenCare to share wie dit zijn?Laatst vertelde een nieuwe masseuse dat haar vriendin ook daar werkt.
Misschien wat ongelukkig geformuleerd in dit topic. Het is niet bij mw eindhoven. Was bedoeld als voorbeeld van de tip die ik ooit kreeg. Ik heb de tekst nog aangepast.Care to share wie dit zijn?
De onderlinge klik is heel belangrijk want als die er niet is krijg je een slechte massage.Toen ik met trio's begon (massage, privéhuis) kreeg ik al snel de tip er slechts 1 uit te kiezen en haar de 2e. Vanwege de onderlinge klik. Ik kan wel met 2 prima ervaringen hebben maar als die onderling elkaar niet zo mogen wordt een trio, of in dit geval een kwartet, waarschijnlijk niet zo bijzonder.
Maar onderling was dat hier dan wel in orde.
Laatst vertelde een nieuwe masseuse in een andere salon dat haar vriendin ook in dezelfde salon werkt. Meteen op ingehaakt met het oog op een 4handenmassage. Mag nog niet van leiding omdat ze nog te nieuw is. Maar ze wil wel. Daar wil ik dan nog wel eens tzt op terugkomen.
Vermoedelijk weet ik dan waar en wie.Hahaha dan weet ik waar het was. Heb daar met de desbetreffende dame al een keer over gesproken. Was overigens een top date met deze nieuwe meid. Ze heeft er toen ook van genoten, dat weet ik zeker
De onderlinge klik is heel belangrijk want als die er niet is krijg je een slechte massage.
Inderdaad nooit zelf 2 dames kiezen als je niet weet hoe de onderling klik is en dan een slechte massage krijgen want daar kunnen de dames dan ook niets aan doen.
Pearl en Hanna zijn vriendinnen en al veel keer samen gehad en ook een aantal keer Hanna met Bo gehad en ik wist dat Pearl en Bo ook goed klikte.
En natuurlijk eerst aan alle 3 gevraagd of ze het leuk vonden en daar kwam een grote ja op en dan krijg je een leuke massage.
De uitdaging was wel om alle 3 bij elkaar te krijgen maar dat heeft Rosa perfect geregeld.
Zoals eerder gemeld raakte de meiden ook elkaar aan maar voornamelijk mij.En W70, waren de 3 dames ook met elkaar in de weer of alleen met jou?
Zoals eerder gemeld raakte de meiden ook elkaar aan maar voornamelijk mij.
Aanraken omdat het een kleine ruimte is beschouw ik niet als aanraken.Zoals eerder gemeld: raakte de dames elkaar aan omdat het een kleine ruimte is of op een geile manier?
Ik kom bij diverse mw vestigingen. Ik kan me zo gauw niet herinneren dat ik daar ooit in een kleine kamer ben geweest. Kan voor de liefhebber zelfs nog met meer dan 3 masseuses qua ruimte.Aanraken omdat het een kleine ruimte is beschouw ik niet als aanraken.
donker van huidskleur of van haar?Ik was ruim een week geleden bij MW en genoten met Bo. Voor de start kwam er echter een bloedmooie donkere dame voorbij lopen. Grote borsten en gewoon Nederlands accent, aanwezig en rap van tong. Enig idee wie dit is. MW kon niet terugzoeken wie er die dag heeft gewerkt
Donkere huidskleurdonker van huidskleur of van haar?
Donkere huidskleur
Dank. Ze was ook best lang wat handig is aangezien ik ook lang benIk denk Carmen
Carmen - Massagewereld
Lieve mannen, Ik ben Carmen, een mooie sexy vrouw van begin 30 en afkomstig uit Zuid Amerika. Met mijn mooie zachte volle borsten en billen geef ik je graag een sensuele massage. De intensieve massage vind ik heerlijk om te geven en met mijn lieve maar ook ondeugende uitstraling geniet ik ervan...www.massagewereld.com
Dank. Ze was ook best lang wat handig is aangezien ik ook lang ben
moet haar zijn, prachtige billenDan is het Carmen inderdaad
Ja, is het niet waard. Beter b2b (intensief)Iemand ervaring met VIP massage?