Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenBen hier ook wel benieuwd naar!Wie heeft ervaring me Bibi?
Maar wel goede billen, toch (afgaande op de foto's)?Ja, helaas had ze siliconen en dan is voor mij de lol er flink af.
Waarschijnlijk een prima dame als je siliconen geen probleem vind.
Ze staat nog af en toe op de agenda, vorige week 2 dagen. Ik zou woensdag gaan maar kreeg 's ochtends bericht dat ze ziek was. Heb nog geen geluk gehad met Paris helaas…Is er iemand onlangs bij Paris geweest? Ze staat al heel lang niet meer op de agenda volgens mij...
Na mijn ergernis over de silliconen, heb ik verder niet meer op haar figuur gelet. Ik denk dat ze ca 30 jaar oud is.Maar wel goede billen, toch (afgaande op de foto's)?
Hoe oud schat je haar?
Zover ik het weet geef je zelf al het antwoord op je vraag.Heeft er iemand enig idee waarom Rosé al een tijdje niet meer werkt? Ik wist dat ze niet helemaal lekker in d'r vel zat, maar ze staat al weken niet meer op de site
niet ergeren aan silliconen. Keuze van de dame, ben het met je eens dat het zeker niet altijd beterder erop wordt, maar ik zou me er niet aan ergeren, heb je geen invloed op, dus niet doenNa mijn ergernis over de silliconen, heb ik verder niet meer op haar figuur gelet. Ik denk dat ze ca 30 jaar oud is.
Well put.Hopelijk gaat het goed komen of ze nu wel of niet terug komt. Rosé een hele lieve gevoelige meid. Zeer goed mens dus alle hoop dat het met haar goed komt.
Tja, daar heb je natuurlijk gelijk in.niet ergeren aan silliconen. Keuze van de dame, ben het met je eens dat het zeker niet altijd beterder erop wordt, maar ik zou me er niet aan ergeren, heb je geen invloed op, dus niet doen
Ik vind het een afknapper als ik het niet van tevoren weet en als ze er echt bovenop liggen. Maar als het mooi is gedaan heb ik er ook weer niet zoveel moeite mee.Hoor ik bij een minderheid die het lelijk vindt?
In Eindhoven macy en TinaWelke dames geven in deze salon een 50 shades massage?
Rose staat weer op MW EindhovenBekijk bijlage 110318
En ze hebben bij Massagewereld ook geen idee wanneer ze weer aanwezig is.Ze lijkt alweer afwezig te zijn?
Ik probeer me voor te stellen hoe een massage met 3 dames eruit ziet. Lijkt me heel druk.Een massage met alleen Bo, Hanna of Pearl is altijd al genieten.
Een duo massage met deze leuke meiden is nog meer genieten.
Dus vandaag was het eindelijk zover en een onvergetelijke trio massage gehad met deze 3 gezellige meiden samen.
Meiden bedankt voor jullie medewerking en het is een massage geworden om nooit meer te vergeten.
Nogmaals dank en tot snel.
Ach dat zien valt mee. Ik ervaar het vooral als een probleem tijdens de b2b massage. Dan voel je dat het nep is. Vind ik groter nadeel dan de aanblik.Tja, daar heb je natuurlijk gelijk in.
Maar ik vinden siliconen ontzettend onaantrekkelijk.
Je ziet het direct en het haalt alle magie bij een vrouw weg.
En bij het uitkiezen, zie je het niet altijd en ik vind het ook nogal ver gaan om er expliciet naar te vragen.
Hoor ik bij een minderheid die het lelijk vindt?
Het was juist heel erg leuk en zeker met de 3 meiden die elkaar ook goed kennen.
Meiden die elkaar goed kennen raken elkaar natuurlijk ook aan.Zaten de dames ook aan elkaar? Dat maakt het natuurlijk nog geiler
Meiden die elkaar goed kennen raken elkaar natuurlijk ook aan.
Toen ik met trio's begon (massage, privéhuis) kreeg ik al snel de tip er slechts 1 uit te kiezen en haar de 2e. Vanwege de onderlinge klik. Ik kan wel met 2 prima ervaringen hebben maar als die onderling elkaar niet zo mogen wordt een trio, of in dit geval een kwartet, waarschijnlijk niet zo bijzonder.Het was juist heel erg leuk en zeker met de 3 meiden die elkaar ook goed kennen.