Algemeen Massagewereld Antwerpen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Iemand ervaring met Rox?
Ik ben er deze zomer bij geweest en vond het maar niets. Heel schuchter meisje, niets van teasing onder de douche en idem tijdens de massage. Ook aftrekken zonder veel techniek en/of opwinding. Jammer want heel lief en knap meisje maar veel te timide om echt een opwindende massage te geven.

Hier trouwens al eerder besproken ….

 
iemand Livy of cindy all gehad?
Met Cindy wel lang geleden. Zij is franstalig , is een mooie Afrikaanse vrouw.
De massage was wel pover, haar attitude toen ook . Daarmee heb ik nooit meer overwogen bij haar terug te gaan. Aanraken mocht nergens en ze was me constant aan het bijsturen, duidelijk geïrriteerd. Als ik 130 € moet betalen voor te eventjes te liggen als een zombie, hopelijk is ze wat toegankelijker geworden .
Ik ben er deze zomer bij geweest en vond het maar niets. Heel schuchter meisje, niets van teasing onder de douche en idem tijdens de massage. Ook aftrekken zonder veel techniek en/of opwinding. Jammer want heel lief en knap meisje maar veel te timide om echt een opwindende massage te geven.

Hier trouwens al eerder besproken ….

Ik ben enkele maanden geleden bij Rox geweest, ze heeft idd een fijn mooi lichaam. De borsten waren wat te groot voor mij, in verhouding dan.
Ze komt van Moldavië, spreekt goed Engels , vond haar wel aardig . Ze deed ook echte body massage met haar borsten dat niet hier iedereen doet. Bij het aftrekken heb ik haar gebeft, gespeeld of niet, het gaf me toch het gevoel dat we beiden genoten.
De reden dat ik niet meer met haar afgesproken heb dat ze misschien wat te vlot het traject afhandelde, mistte wat het spontane.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan