Recensie Massagesalon Venuz, Veeningen 3,80 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Daar nog nooit geweest bij die dames. Petra doet het zeker. Wat doet fenna allemaal? En laura. Ook bij chantal en claire geweest? Claire was stekkig zelfs op de kamer geen intiem te willen
Ben er vorige week vrijdag geweest, heb voor Claire gekozen.

Op de kamer ging ik samen met haar zitten van te voren vanwege opties en prijzen. Ik heb gekozen voor PMC, zoenen doet ze ook en lekker. Kreeg goeie tease beurt en daarna condoom en pijpte ze me lekker, op de borsten gespoten en afgesloten met zoenen.

Intiem was wel een optie als ik extra geld had, dus ja ze doet wel intiem maar ze had het ook over een klik. De rest van de dames geen idee.

Ik kwam daar tegen hun etenstijd en begon meteen verkeerd door waar anderen bij waren te vragen wie intiem deed. Niemand hier zeggen ze we zijn geen hoeren haha. Massagesalon dat zijn we. Maar lees al kan het beter op de kaner vragen. De danes die ik gezien heb kunnen allemaal wel lekkere massage gebruiken met intiem

Ik kwam daar tegen hun etenstijd en begon meteen verkeerd door waar anderen bij waren te vragen wie intiem deed. Niemand hier zeggen ze we zijn geen hoeren haha. Massagesalon dat zijn we. Maar lees al kan het beter op de kaner vragen. De danes die ik gezien heb kunnen allemaal wel lekkere massage gebruiken met intiem
Haha, ja zulke dingen moet je altijd op de kamer met de dame overleggen.

Ze zitten blijkbaar allemaal nog in de ontkenningsfase.🙈

Ervaring met Roos en later toen ze er tijdelijk niet werkte overgegaan naar Claire beide altijd massage met intiem gedaan en tussendoor Nancy nog een aantal keer geweest alle 3 de dames houden zeker wel van een stevig potje sex
Prijs was toen altijd €150 voor een uur incl intiem is dit nog steeds zonnig zijn ze duurder geworden

Ervaring met Roos en later toen ze er tijdelijk niet werkte overgegaan naar Claire beide altijd massage met intiem gedaan en tussendoor Nancy nog een aantal keer geweest alle 3 de dames houden zeker wel van een stevig potje sex
Prijs was toen altijd €150 voor een uur incl intiem is dit nog steeds zonnig zijn ze duurder geworden
Ik zie Nancy niet meer erbij staan bij de dames. Heeft ze haar naam niet veranderd naar Roos?

Nancy gestopt?

Terug
Bovenaan Onderaan