Hoi ik heb ook belangstelling voor linkje. Altijd goede ervaringen met haar gehadHeb je een linkje?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenHoi ik heb ook belangstelling voor linkje. Altijd goede ervaringen met haar gehadHeb je een linkje?
Heb je een linkje?
Clair klinkt interessant. Veel bij Christa geweest, maar die is volgens mij gestopt daar.Vandaag bij Claire op bezoek geweest in Veeningen.
Bij binnenkomst zatten er 3 vrouwen in de woonkamer. Was voor mij de eerste x dus wist niet wie wie waren.
Dus ze vroegen voor wie ik kwam en daar kwam Claire al aangelopen. Klein grote borsten goed uitziende vrouw.
Gelijk mee naar boven gelopen, en ze heeft me uitgelegd wat er allemaal mogelijk was.
Heb gekozen voor het uitgebreidste pakket.
Dus met intiem en pijpen.
Eerst even onder de douche en daarna plaats genomen op de tafel.
De massage vond ik niet zo denderend, maar het intieme gedeelte deed ze vol overgave.
Pijpen en neuken was heerlijk, ze werd er behoorlijk nat van.
We hadden aan een uur niet genoeg, volgende x maar 1,5 uur.
Al met al een geslaagde date, en voor herhaling vatbaar. Alleen de volgende keer ga ik voor een andere dame.
Beste Tantra Massage Met Intiem uit de regio!
Kom jij eens wat dichterbij! Dan zal ik je eens goed verwennen. Ik geef je de beste tantra-massage mét intiem!Je gaat als eerst lekker douchen waarbij je door mij he...www.kinky.nl
En nog een Lisa die `nieuw' schijnt te zijn
LISA - Massage Almere Multimassage
multimassage-almere.nl
Dit is niet de lisa uit Veeningen net gechecktDit lijkt mij, een heel andere Lisa.
of ze heeft ineens lang haar, en is verhuist naar Almere.
Daar heb ik ook interesse in. iemand al ervaring met Sam?iemand ervaring met Sam? ziet er erg interessant uit...
Tantra Massage met intiem
Hi Man of vrouw,Ik ben Sam heb flinke borsten, zalig lichaam en ben goed in verwennen.Je krijgt een heerlijke tantra massage met intiem (ik weet wat lekker is!)Ik la...www.kinky.nl
Sam werkt inmiddels in Emmen.Daar heb ik ook interesse in. iemand al ervaring met Sam?
Oké en heb je ook ervaring met haar?Sam werkt inmiddels in Emmen.
Nee heb ik niet.Oké en heb je ook ervaring met haar?
PbWerkt Sandra daar nog, was een top dame en hele goede sex.
Ja zou ik ook wel willen weten of ze daar nog werktWerkt Sandra daar nog, was een top dame en hele goede sex.
Ik zou het ook wel willen Vosco
Even op hun site kijken venuz.nl en je hebt alle infoWerkt Sandra daar nog, was een top dame en hele goede sex.
Onderlaatst kwam ik `toevallig' ze en dacht ach waarom zou ik ook eens niet langs gaan.... Was hier de eerste keer. Bij binnenkomst was er niemand, ik werd ook niet ontvangen en dacht nou dan gaan we maar rustig zitten vervolgens kwam Alina aangelopen. Na de betaling van €150 kon ik mee lopen. Voor de tijd eerst gedoucht waarna de massage kon beginnen. Mijn benen heeft ze lekker gemasseerd om vervolgens beneden aan de slag te gaan. Was wel lekker wat ze deed en hoe... maar het moest zo snel mogelijk want op een gegeven moment begon ze mij te sjorren Toen de massage afgelopen was weer gedoucht. Zou ik terug gaan bij haar dat denk ik niet ivm hoog afwerk gehalte stond met 3 kwartier weer buiten betaald voor 1 uur.Heeft iemand ervaringen met Alina die bij Venuz in Veeningen werkt?, is zij dezelfde die in Deventer heeft gewerkt?