Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk weet niet waar je het over hebt, misschien tijd voor een nieuwe bril of een bril waardoor niet alles zo negatief ziet? Er is toch genoeg bezetting? Er zijn toch veel dames, niet minder dan normaal.Spoeling is in korte tijd wel dun geworden bij Temptation ?
Dit was zaterdagIk weet niet waar je het over hebt, misschien tijd voor een nieuwe bril of een bril waardoor niet alles zo negatief ziet? Er is toch genoeg bezetting? Er zijn toch veel dames, niet minder dan normaal.
Wat bedoel je met een beetje stout?Ja, Sylvie masseert erg lekker en is graag een beetje stout.
Dus zeker een aanrader.
Wat bedoel je met een beetje stout?
Is dat belangrijk?Is ze Nederlands? Of Pools ?
Ja!!Is dat belangrijk?
Nee, zij is een uit de klei getrokken superboerin uit het Noorden van het land, met een knappe kop (letterlijk en figuurlijk) en een lekker lichaam, 100% NL. Zij heet hier nu geen Sophie maar Sylvie; een paar jaar geleden heeft ze idd onder de naam Sophie ook daar in Deventer gewerkt.Er zijn meerdere Sophie s geweest was het een nederlands sprekende Poolse ?
Volgens mij heeft zij ook wel eens zelf op kinky geadverteerd dacht ik..De nieuwe masseuse Lorena heeft foto's om u tegen te zeggen.
Ik ben nooit bij haar geweest, maar volgens mij is dit dezelfde dame: https://www.girlsreview.nl/threads/lorena-lolita-zwolle.2275/De nieuwe masseuse Lorena heeft foto's om u tegen te zeggen.
Klopt. Was vandaag bij haar. Heerlijke en gezellige tantra massagedate. Ze is nu hier gaan werken omdat ze is gestopt met alles meer dan alleen de verschillende erotische massages.Ik ben nooit bij haar geweest, maar volgens mij is dit dezelfde dame: https://www.girlsreview.nl/threads/lorena-lolita-zwolle.2275/
Vergeet Ashley niet....Jennifer, Nienke, Dahlia, Sasha, Sylvie, Cloë en Kimberly.
Dat zijn leuke en goede masseuses.
Ik zou zeggen pak de telefoon en bel de salon. Dan krijg je de juiste en eerlijke informatie waar je hier om vraagt.Paar algemene vraagjes tav de MassageSalon Temptation.
Hoe ver gaan de dames bij een massage?
Aannemelijk (alleen) een manueel HappyEnd included ?
Ook bij de 'basis' 30min B2B?
Of wordt meerdere keren klaarkomen ook toegestaan (gestimuleerd ;} ) ?
Is het normaliter tussen 17u-19u rustig of druk? Ofwel is het reserveren van 'een dame' nodig in dit tijdsbestek ?
G.
Weet iemand waar Vera nu werkt?Dan is Vera, die bij velen en ook door mij, als topper wordt omschreven, niets voor jou. Ze voldoet aan 99% aan wat je wil, alleen ze is heel erg slank met erg kleine borstjes...
Donderdag geweestIs er al iemand die ervaring heeft met Lorena?