10 € omhoogIk zie geen verschil
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registreren10 € omhoogIk zie geen verschil
Op het reviewdeel van website Temptation staan wat recente ervaringen.Iemand nog een nieuwe ervaring / recent bezoekje ?
En 15 euro voor douchen met z'n tweeën, was eerst toch 5 euro. Sowieso apart dat daar iets voor gerekend wordt je gaat tenslotte toch allebij douchen ze zouden eerder korting mogen geven als je samen gaat... je bespaart tenslotte water10 € omhoog
Afhankelijk hoe lang jullie samen douchenEn 15 euro voor douchen met z'n tweeën, was eerst toch 5 euro. Sowieso apart dat daar iets voor gerekend wordt je gaat tenslotte toch allebij douchen ze zouden eerder korting mogen geven als je samen gaat... je bespaart tenslotte water
Kan mij voorstellen dat het zo gezellig onder de douche is dat je vergeet naar het bed te gaanAfhankelijk hoe lang jullie samen douchen
Wie ervaring met Senna of maggy?
Maggy staat als 45 jarige op de site, nou tel daar maar zeker 10 jaar bij op. De massage was verder wel OK. Voor mij geen herhalingsgevaar.Wie ervaring met Senna of maggy?
Begrijp dit niet ,maar ze doen het overal, de optimale leeftijd 21 t/m 35. Als ze beginnen worden ze eerst jonger gemaakt omdat dit de mannen leuker vinden.Maggy staat als 45 jarige op de site, nou tel daar maar zeker 10 jaar bij op. De massage was verder wel OK. Voor mij geen herhalingsgevaar.
Die Marc is een newbie dus kan me goed voorstellen dat hij zich bedondert voelt als je als nieuweling ergens op bezoek gaat en het valt tegen, maarja dat is het risico van dames bezoeken ook al staan er leuke foto s bij de dames .Begrijp dit niet ,maar ze doen het overal, de optimale leeftijd 21 t/m 35. Als ze beginnen worden ze eerst jonger gemaakt omdat dit de mannen leuker vinden.
Net als super slank is normaal slank en normaal postuur is bovenmatig stevig tot dik en met rondingen is gewoon dik
De meeste privehuizen doen dat of 25+ is ca 30-35 enz en 40+ zal wel ca 50 zijn.
Dat is hetzelfde met blind date afgaande op foto's sommige zijn dermate voordelig gefotografeerd
Ja vindt dit zo langzamerhand wel triest ook al willen de dames hun echte leeftijd dan worden ze gewoon jonger en slanker gemaaktDie Marc is een newbie dus kan me goed voorstellen dat hij zich bedondert voelt als je als nieuweling ergens op bezoek gaat en het valt tegen, maarja dat is het risico van dames bezoeken ook al staan er leuke foto s bij de dames .
Gratis cursus Duits ?hoor graag de ervaringen
Dat vind ik jammer want ze stond nog wel op mijn `lijstje'Sofia is van de site verdwenen
Werkte de dame die jij bedoelt bij Kim ook onder de naam Vanessa? Een van de foto's doet me denken aan Zoe die oa bij Kim heeft gewerkt. Zij heeft al eerder bij Temptation gewerkt, maar volgens mij onder een andere naam.Iemand ervaring met Vanessa? Als ik me niet vergis heeft zij ook bij massagesalon Kim gewerkt in Rdam.... En als dat zo is, dan moet ik vaak lange stukken rijden
Nee ze werkt onder de naam Vanessa. Beste massages ooitWerkte de dame die jij bedoelt bij Kim ook onder de naam Vanessa? Een van de foto's doet me denken aan Zoe die oa bij Kim heeft gewerkt. Zij heeft al eerder bij Temptation gewerkt, maar volgens mij onder een andere naam.
Waar zie jij bij Maggy of 1 van de andere meisjes bij Temptation een leeftijd vermeld staan op de website? Misschien is je verwachtingspatroon van een masseuse beperkt tot een jongere leeftijd?Maggy staat als 45 jarige op de site, nou tel daar maar zeker 10 jaar bij op. De massage was verder wel OK. Voor mij geen herhalingsgevaar.
Mannen zoeken nu eenmaal vrouwen tussen de 21-35 jr en bij gebrek aan …… wordt aan de wensen voldaan.Waar zie jij bij Maggy of 1 van de andere meisjes bij Temptation een leeftijd vermeld staan op de website? Misschien is je verwachtingspatroon van een masseuse beperkt tot een jongere leeftijd?
De tekst op de website is aangepast. Leeftijd 45 is weggehaald. Misschien lezen ze mee op dit forumWaar zie jij bij Maggy of 1 van de andere meisjes bij Temptation een leeftijd vermeld staan op de website? Misschien is je verwachtingspatroon van een masseuse beperkt tot een jongere leeftijd?
Ik heb toevallig vanmiddag een afspraak met haar gepland.Hallo. Iemand al ervaring met Wendy. Foto.s zien er goed uit.. Gr
Zou je daarna vanmiddag been update kunnen geven . Heb vanavond om 21.00 uur een optie met haarIk heb toevallig vanmiddag een afspraak met haar gepland
En ?Zou je daarna vanmiddag been update kunnen geven . Heb vanavond om 21.00 uur een optie met haar
Mijn ervaring staat al 2 berichten hierboven
Ja ben ook geweest viel beetje tegen niet echt een stevige massage . Wel goede penis massage . En op de vraag of ze mee deed. Was ze niet afwijzend . Ze heeft het in andere salons wel gedaan . Ik denk dat ze het hier ook wel wil doen