Oei, nu zijn we wel benieuwd naar dat verhaal natuurlijk!
Waar ben je langsgeweest in de streek?
En was de door jou gewenste dame er finaal dan toch niet, of viel ze gewoon tegen?
Waarom heb je ook geboekt onder je 'artiestennaam' vanop girlsreview? Dat snap ik niet goed eigenlijk...
Hadden ze je vragen hier gelezen, en vonden ze die maar niets? Raar, want persoonlijk vind ik dat heet normale vragen als je ermee wil beginnen, toch?
Ja, ik ben hier allemaal echt nieuw in, dus ja ... idd niet slim van me om onder dezelfde naam te boeken.
Ik kan mijn username hier pas veranderen op 22 februari en ze hebben nog een andere dame die ik mogelijks nog zou willen bezoeken.
De dame die ik wou was er wel, maar het was zoooo mechanisch. Bij het binnenkomen zo goed als geen oogcontact, geen verwelkomende glimlach ofzo ... Het begon al direct in een "zakelijke" sfeer.
Ik wou graag beginnen met een kus en haar eens vastnemen. Hoefde zelfs geen tongkus te zijn. Maar zodra ik naar haar toe wandelde, hield ze afstand door rond het bed te wandelen (bed dan tussen ons in) en dan zo op het bed te komen. Ze instrueerde me om te gaan liggen voor een massage.
De massage trok voor mij op niet veel, maar ja, dat was ook niet waarom ik er naartoe ging.
Ze is me beginnen pijpen, wat ze heel goed deed, en ik kon dan wel aan haar billen komen, maar zodra ik met een vinger in de buurt van haar poesje kwam, trok ze weg.
Ok, dan maar zij op mij, nog steeds niks connectie met haar ofzo en ze begon wat op en neer te gaan. Ik zocht oogcontact op, maar de moment dat we oogcontact hadden, lacht ze en keek ze weg, waarbij ik het gevoel kreeg van "wat doe jij nu?".
Na een paar minuten seks vroeg ze "finish?". Ik had haar nog in een paar posities willen nemen, maar het gemis aan dat gevoel dat we "samen" seks hadden, zorgde er voor dat ik er eigenlijk gewoon vanaf wou. Ik heb haar doggy genomen en klaargekomen en de afspraak afgehandeld. Ik ging nog even liggen, in de ijdele hoop dat ze tenminste nog even bij me zou komen liggen (ik hou van knuffelen), maar ze stond al recht en begon de kamer op ruimen.
Ik schrijf nog wel eens een recensie zodra ik zeker weet dat ik niet meer bij dat privéhuis ga of dat ik het anoniem kan doen.