Recensie Massage Studio Yan Bocholt 3,80 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ben gisteren geweest. Wat een genot! Eerst met handen en voeten duidelijk maken wat de wensen zijn: body2body-massage en daarna afmaken. Daarna 90 euro afrekenen, uitkleden en op de buik gaan liggen. Ze raakte me bij het uitkleden al fijn aan en bekeek mijn pik met een blik van daar heb ik zin in. Eerst een stukje droge massage en daarna met flink veel olie. De hele achterkant fijn gemasseerd, heerlijk! Ook de billen! Vervolgens hoor je dat de dame zich uitkleed, spannend, en gaat ze naakt verder met je achterkant. Met haar tietjes over je lichaam....en met haar kontje. Daarna ging ze volledig op me liggen en begon ze via mijn billen mijn zak te masseren. Damn wat geil! Ondertussen mocht ik haar betasten. Vervolgens mocht ik me omdraaien en ging op mijn rug liggen, mijn pik fier overeind en mijn zak al aardig op springen. Eindelijk kon ik haar lichaam zien. Heel fijn! Ze bukte voorover en liet haar tietjes over mijn buik gaan. Ik voelde haar kutje, die was kletsnat. Mijn vinger mocht naar binnen, ik begon haar kutje te vingeren. Daarna kwam ze cowgirl op me zitten en begon ze met haar behaarde kut over mijn pik te bewegen. Steeds sneller. Ik hoorde en voelde haar sappen vrijkomen. Door alle opwinding kon ik het niet meer houden en kwam ik veel te snel klaar. Ik vermoed dat mijn pik anders nog wel naar binnen was gegaan. Ze maakte me schoon en ging mijn benen nog maar even masseren, de tijd was nog niet op, maar van geiligheid kwam het niet meer. Tot slot een douche en glaasje water...en dat was het dan. Een geweldige ervaring rijker. De dame was aziatisch, tussen 40-50 jaar en had een normaal postuur met cup b-tietjes. Ze was niet lelijk, maar ook niet superknap. Communiceren kon alleen via handgebaren en een paar Duitse woordjes. Alles was in een vriendelijke, relaxte sfeer. De deurbel ging regelmatig, dus er kwamen geregeld nieuwe klanten. Conclusie: zeker herhalingsgevaar, maar dan eerst even van te voren een keer klaarkomen om de daar op de massagetafel niet te snel mijn kruit te verschieten.
En dan zeker ook nog zonder condoom.
 
Terug
Bovenaan Onderaan