Juliettes comeback

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Helaas moet ik het volledig eens zijn met Jesse-v. Inmiddels best veel gangbangs meegemaakt, ook regelmatig bij Buddha maar dit was bizar. Ik was er om 12.00 uur en pas om 12.50 in de locker room! Veel volk en slecht geanticipeerd door maar één persoon bij de kassa (bottleneck) ) te zetten. Eigenlijk had ik direct weer in mijn auto moeten stappen toen ik vooraan de mededeling las dat Yuliette ziek was. Toch een van de belangrijkste redenen van mijn komst. Maar de geiligheid (en geen zin om 1,5 terug te rijden) overwin en toch maar achteraan gesloten.

De extreme drukte zorgde inderdaad voor een ronduit asociale omgeving met rondslingerende condooms, handdoeken, veel gedrang met ellebogen en sterke zweetlucht. Toen ik ging douchen stonden er maar twee personen en binnen nog 100 man. Dat is raar. Niet regelmatig douchen is asociaal en niet echt fijn voor de dames en ook niet voor mede-beren.

Het is een kwestie van voorkeur maar de dames waren ook niet echt mijn smaak op één dame na. Ze bleek een van de koppels te zijn en ik heb me door haar heerlijk laten zuigen en in haar mondje mogen klaarkomen.

Maar dat was helaas ook het enige wapenfeit. Omdat het door zeetlucht en vele mannen (10-20 man om een enkele dame heen) geen doorkomen aan was, ben ik om 15.00 uur maar afgehaakt.

Is voorlopig voor mij ook de laatste keer in Buddha. Wil eigenlijk Donderdag, 17 oktober naar event met Lotte en vooral Britney maar ik vrees hetzelfde scenario.
Het event van Lotte is rustiger en minder druk dan het feestje van afgelopen donderdag. Al een paar keer geweest en altijd een fijne tijd gehad.
 
Is voorlopig voor mij ook de laatste keer in Buddha. Wil eigenlijk Donderdag, 17 oktober naar event met Lotte en vooral Britney maar ik vrees hetzelfde scenario.
Hola! Zie de reviews. Deze met lotte zijn druk maar geil. Ze zijn ook niet bare. De feestjes met Lotte, Billie, Tiger en Hotwife Britney mag je niet met iets anders zo maar vergelijken.
(En nu terug on topic voor het hier over iets anders gaat)
 
Wel, ik was er gisteren ook. Arriveerde rond 1230u en stond fel achteraan in de rij. Gestaagd ging het zijn gang en konden we langzaam doorschuiven. Ik laat mijn mening nog even in het midden want dit kon je ergens wel verwachten. Toch ben ik niet helemaal teleurgesteld omdat ik toch netjes aan mijn trekken ben gekomen en door wel felle dames die mijn zaad hebben doen opkomen. Tussendoor heb ik even met de uitbater kunnen spreken en treft Buddha totaal geen schuld... integendeel zij hebben moeten redden wat kon. Als de dame in kwestie haar feest op het laatste niet kan bijwonen wegens ziekte, wat doe je dan als club... Ik heb alle bewondering voor al de dames, personeel en club om dit alsnog op een iets of wat deftige manier te laten voorbij gaan. Klagen en zagen kunnen we altijd en overal, maar ik zou het zelf nooit willen organiseren. Goed doen voor iedereen kan nooit.
 
normaal is Budha club een heel goede club
goede feestjes tof personeel
hoop dit dit maar eenmalig is
beter werken met beperkte aanmeldingen of reservaties
maar dan moet je andere mensen telleurstellen
die komen nooit meer terug
Ik had mij aangemeld zoals gevraagd, want vol was vol. Bij het afrekenen melde ik dat ik een reservatie had, en werden de schouders opgehaald. KASSA IS KASSA hé.....
 
De teller stond op +200 volgens een mede-wandelaar die de checklist zag toen die z'n sleutel ging afgeven. Liet die me achteraf weten. Reken zelf maar...

Het schept gelijk ook een beeld van de volledig van de pot gerukte MV verhouding die middag...
 
Sorry dat dit ging gebeuren zag je toch mijlen ver aankomen of zijn de meeste zo blind.Tja de meeste lopen hun pik achterna.Als ik zulke toestanden zie maak je toch gewoon rechts omkeer.Trouwens buda teft geen schuld zij stellen accomoditie ter beschikking.En de meeste organisatoren trekken zich er echt niets van aan hoeveel volk er is.Als het echt heel druk is kan je misschien eens nagaan hoeveel volk er van de brandveiligheid binnen mag.En u geld terug eisen.Daar toch niets mis mee.
 
Wel, ik was er gisteren ook. Arriveerde rond 1230u en stond fel achteraan in de rij. Gestaagd ging het zijn gang en konden we langzaam doorschuiven. Ik laat mijn mening nog even in het midden want dit kon je ergens wel verwachten. Toch ben ik niet helemaal teleurgesteld omdat ik toch netjes aan mijn trekken ben gekomen en door wel felle dames die mijn zaad hebben doen opkomen. Tussendoor heb ik even met de uitbater kunnen spreken en treft Buddha totaal geen schuld... integendeel zij hebben moeten redden wat kon. Als de dame in kwestie haar feest op het laatste niet kan bijwonen wegens ziekte, wat doe je dan als club... Ik heb alle bewondering voor al de dames, personeel en club om dit alsnog op een iets of wat deftige manier te laten voorbij gaan. Klagen en zagen kunnen we altijd en overal, maar ik zou het zelf nooit willen organiseren. Goed doen voor iedereen kan nooit.
Wat een onzin. Niemand hier klaagt over de afwezigheid van Yuliette. Ziek zijn kan iedereen overkomen. Maar als je aankondigt dat de plaatsen beperkt zijn dan laat je enkel de aangemelde gasten binnen in plaats van de boel compleet te laten escaleren en gewoon te cashen. Soit, ze hebben hun geld binnen maar of dit een goed lange termijn business model is, daar twijfel ik aan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan