Ben ondertussen enkele dagen terug van Marrakech en ik kan beamen dat er nog voldoende te beleven valt qua dvp. Als je geen connecties daar hebt raad ik je aan een appartement/villa te nemen zonder beveiliging, scheelt je een hoop gezeik. Mijn vriend kende er nog een dvp van vorig jaar, zij heeft ons 2 appartementen geregeld in een aparthotel bij centraal station. Ze kende de beveiliging ook dus voor 100 dirham werd er dan een oogje toegeknepen. De eerste avond gewoon op het appartement met mijn vriend en zijn dvp. Ze woont samen met een andere dvp en die is dan s'avonds ook afgekomen. Tegen middernacht haar vriendin mee naar mijn kamer genomen en tot een uur of 3 bezig geweest. S'ochtends nog een keertje om het af te maken. Seks was top, goeie
pzc. Prijs 2000 dirham voor de hele nacht. Gouden regel: je betaald ze altijd pas voor ze doorgaan, niet op voorhand tenzij ze er expliciet om vragen. Maar achteraf betalen is de gangbare manier van zaken. 2e dag zijn we s'avonds gaan eten in Arkech. Rond 21u ook een dame gespot die er alleen zat, bij het terugkomen van het wc even oogcontact gemaakt en was 100% een dvp. Dit is dus wel een plaats om dames te vinden, gebaseerd op mijn ervaring die avond. Ik had echter net al een afspraak gemaakt met een meid via tinder. Wel betalend maar ze zag me wel zitten. Ze vroeg 1000 dirham voor 2 uur en 2000 voor de hele nacht. Gezegd dat ik begon met 2u en als het meeviel de hele nacht. Voor ze kwam moest ik wel samen met de dvp van mijn vriend nog met de security spreken. Deze deed eerst wat moeilijk want hij had de eerste avond al gezegd dat ik niet elke dag met een andere chick moest afkomen
uiteindelijk toch gelukt, weer een herhaling van de eerste avond maar wel met een andere meid. De 3e avond naar een nachtclub (theatro) geweest met mijn vriend. Vol met hoeren daar, als je een tafeltje hebt passeren er genoeg. Heb die avond met 4 hoeren gedanst, uiteindelijk eentje meegenomen maar deze keer wou de security niet meewerken. Die dvp helemaal kwaad dat ze voor niks meegekomen is, was nog hele ruzie. Les: zorg dat je op voorhand goedkeuring hebt van security om problemen te vermijden, of pak een accomodatie zonder security
5e en 6e nacht respectievelijk de 1e en 2e dvp nogmaals geneukt, ze doen echt wel hun best. De dames zeiden me wel dat het een verschil is om seks te hebben met een jonge gast die er goed uit ziet. Eentje zei me dat ze liever 2uurtjes met mij was voor 1000 dirham dan met iemand van 60 voor 1500 dirham. Al met al kan ik Marrakech wel aanbevelen, genoeg hoeren te vinden en de seks is ook goed in mijn geval. Het feit dat het allemaal illegaal is en er altijd veel geregel en gedoe bij komt kijken geeft wel een negatieve bijsmaak aan de ervaring. Denk dat ik de volgende vakantie in februari toch 2 weken thailand ga doen, veel relaxter denk ik. Marokko heeft dus zijn mooie kanten maar je moet wel rekening houden met bepaalde dingen.