Algemeen Marokko

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dag medewandelaars, ik ben voor de eerste keer in 10 jaar tijdens de zomer in Marokko. Veel veranderd, weinig herkend. Op wandelgebied en het vinden van gewillige dames ben ik ontgoocheld... Op het strand, de stad, de avonduren.. niks, nada , niente.. Ik ben in Kenitra .. iemand tips, adviezen, qua wandelen, massagesalons, seksueel vertier..? Spreek vloeiend de taal.. Ken de gewoontes en cultuur dus ook wel. Reacties of pm! Tnx !

Nee..... Als je mijn berichten had gelezen dan had je het kunnen weten.
Kenitra is een vreselijke kut stad.

Je kunt naar Rabat en Fez gaan voor de vrouwen.... maar daar is ook veel minder dan agadir en marrakech
 
Nee..... Als je mijn berichten had gelezen dan had je het kunnen weten.
Kenitra is een vreselijke kut stad.

Je kunt naar Rabat en Fez gaan voor de vrouwen.... maar daar is ook veel minder dan agadir en marrakech
Ik was in januari in Marrakesh maar het was ook niets! Ik ga in november naar Thailand en laat ik Marokko alleen voor relaxen en genieten van natuur.
 
Ik geloof dat Marokko zijn beste tijd ook gehad heeft... het is duur geworden.
In marrakech had je gebruik kunnen maken van de vele massage solons en nachtclubs. Ik weet niet of je dit gedaan hebt.

Thailand is heel ander verhaal met ook een ander prijskaartje.
 
is duur geworden?
Als je het goed aanpakt en bent gezellig met een leuke babbel.
Heb je ze de hele nacht voor niet al te veel geld.
Sommige willen gewoon leuke tijd spenderen dus je bent geld kwijt aan plezier met hun beleven qua eten en drinken meer niet.

Massagesalons zijn inderdaad altijd goed daar!
Knapste vrouwen ter wereld misschien wel Marokkaanse dames.
 
is duur geworden?
Als je het goed aanpakt en bent gezellig met een leuke babbel.
Heb je ze de hele nacht voor niet al te veel geld.
Sommige willen gewoon leuke tijd spenderen dus je bent geld kwijt aan plezier met hun beleven qua eten en drinken meer niet.

Massagesalons zijn inderdaad altijd goed daar!
Knapste vrouwen ter wereld misschien wel Marokkaanse dames.

Heb je wat vrouwelijke contacten van daar?
 
is duur geworden?
Als je het goed aanpakt en bent gezellig met een leuke babbel.
Heb je ze de hele nacht voor niet al te veel geld.
Sommige willen gewoon leuke tijd spenderen dus je bent geld kwijt aan plezier met hun beleven qua eten en drinken meer niet.

Massagesalons zijn inderdaad altijd goed daar!
Knapste vrouwen ter wereld misschien wel Marokkaanse dames.
Succes dan! Laat ons dan weten als je terug ben 😇
 
Marokko is niet duur, je moet net weten waar die gaten zijn.
Voor 300 - 400 dirham kan je aardig van bil gaan met een hele leuke meid.
En zelfs in Marrakech.
Meiden moet je niet "opzoeken'' in het uitgaansleven. Dat is wel het domste wat je kan doen en daarmee betaal je de hoofdprijs.
Overdag moet je gewoon jagen en meiden aanspreken (als je goed oogcontact hebt gemaakt).
 
Ik geloof dat Marokko zijn beste tijd ook gehad heeft... het is duur geworden.
In marrakech had je gebruik kunnen maken van de vele massage solons en nachtclubs. Ik weet niet of je dit gedaan hebt.

Thailand is heel ander verhaal met ook een ander prijskaartje.
Kan je me enkele aan te raden massagesalons doorgeven ajb voor overdag in Marrakech? Ik zou graag eens extra genieten van de Marokkaanse dames... Bedankt voor de tips. Zit 200m ten noorden van medina de Marrakech. Alvast bedankt voor de tips. Eventueel ook wat de gangbare prijzen ondertussen ongeveer zijn. Bedankt!
 
Terug
Bovenaan Onderaan