Marokkaanse dames

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Nu we toch aan het freestylen zijn op het onderwerp, Sonja en Nadia van de Ruysdaelkade 141. Toppers. Sonja al jaren gestopt. Nadia na de lockdowns niet meer gezien, maar ik blijf hoop houden!

Best hoog -> Absurd duur. Gewoon niet doen en deze prijzen geven bij mij het gevoel van genept te worden.
Kijk dat bedoel ik!

En er zijn n paar opoes die dan toch gaan waardoor dit soort tarieven door dvp als normaal wordt gezien want opoes kunnen en willen het betalen.

De een verpest het voor ander!

jouw bericht moet 200 likes krijgen

Los van grotere kans op oplichting, matige service, etc, vind ik het altijd wel grappig dat ze 9/10 duurder zijn dan de rest...en ook een dikkere buik hebben dan gemiddeld, hoe heb je nou op je 21 al zo veel vlees verzameld...dat komt vast niet door een actieve sexuele leefstijd ;)
Hmm, ik denk dat je er helemaal naast zit Dagan, veel Koerdische,Turkse en Gypsy dames doen zich voor als "Marokkaanse" omdat "Marokkaans" een nieuwe internationale fetish is geworden.
ik begrijp dat dat soort dames baklava lichamen hebben, Noord Afrikaanse vrouwen staan bekend om hun mooie zandloper figuurtjes..

Hmm, ik denk dat je er helemaal naast zit Dagan, veel Koerdische,Turkse en Gypsy dames doen zich voor als "Marokkaanse" omdat "Marokkaans" een nieuwe internationale fetish is geworden.
ik begrijp dat dat soort dames baklava lichamen hebben, Noord Afrikaanse vrouwen staan bekend om hun mooie zandloper figuurtjes..
ik kan me niet voorstellen dat een Turkse dame zich voordoet als Marokkaans, dat lijkt mij eerder een degradatie. als Turkse zijnde. De Turkse en Iraanse dames staan wat mij betreft wel wat hoger op de schoonheidstrap dan de Noord Afrikaanse dame.

Laatst bewerkt:
ik kan me niet voorstellen dat een Turkse dame zich voordoet als Marokkaans, dat lijkt mij eerder een degradatie. als Turkse zijnde. De Turkse en Iraanse dames staan wat mij betreft wel wat hoger op de schoonheidstrap dan de Noord Afrikaanse dame.
Nee joh tuurlijk niet. Ze is zelf Marokkaans en heeft het een beetje hoog in haar bol zitten.
Wereldwijd staan de Libanezen en Armenen bv. ver boven Marokkanen in dat segment.
Helaas zijn er niet veel van in NL. Zou wel heel fijn zijn ipv Marokkanen die 90% van de tijd fake/oplichters blijken te zijn.

Heb contact met marokkaanse die in mierlo op vamping ontvangt. Komt iemand dat bekend voor? Heb haar contact gegevens van n vriend maar die had zelf nog niet afgesproken. Twijfel toch of ze real is

Terug
Bovenaan Onderaan