Hij is de arts, die de operatie niet heeft uitgevoerd.Jij bent er geweest begrijp ik?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenHij is de arts, die de operatie niet heeft uitgevoerd.Jij bent er geweest begrijp ik?
En dan nu de 100.000 eu: Waarom is de operatie NIET uitgevoerd? Onder de goede inzenders verloten wij het boek: "1000 vieze woorden die ik niet mag zeggen van mijn grootmoeder."Hij is de arts, die de operatie niet heeft uitgevoerd.
Ik vind haar ook superlekker, toevallig ben ik haar 2x tegengekomen in de centrum van Den Haag, ik wist toen niet dat zei zo "populair" op instagram was/is.Is die Smahane nou te doen of niet?
Ik zit soms foto's van haar te bekijken, ze is wel een typisch Arabische sexbom hoor.
Lief gezicht met zwarte oogjes, mooie gebruinde voetjes en een heerlijke dikke Arabische reet.
Moet je zien, moet toch heerlijk zijn om achter haar plaats te nemen, die vette dikke billen te kussen en daarna in haar reet te duiken en aan haar Marrokaanse reet te ruiken.
foto's zijn flink bewerktPrive ontvangst met geile vrouwen in Den Haag | Kinky.nl
Zoek jij mooi sexy vrouwen of juist amateur milf's die aan prive ontvangst doen in Den Haag? Bekijk hier het grootste aanbod van dames die sex willen met jou!www.kinky.nl
Marokkaanse dame bij DS. Maar je weet het nooit welke nationaliteit ze ervan maken bij dat huis
404 Pagina niet gevonden
Is iemand bij haar geweest?
Ze vraagt paysafecards als vooruitbetaling.
Ik vertrouw dat niet, maar haar advertentie staat er best lang en is veel aantal keren bekeken.
Gewoon weer online, zoals al vaker gemeld kan je bij SJ het verschil niet zien.404 Pagina niet gevonden
Los van grotere kans op oplichting, matige service, etc, vind ik het altijd wel grappig dat ze 9/10 duurder zijn dan de rest...en ook een dikkere buik hebben dan gemiddeld, hoe heb je nou op je 21 al zo veel vlees verzameld...dat komt vast niet door een actieve sexuele leefstijd
Het lijkt mij eerder suikerfeest kilo'sRamadan kilo's
mijn smaak is het ook niet, maar ieder zijn ding.ik heb behalve Jamila bij MM die was mega lekker
ook nóóit een Marokkaanse dvp gezien met n lekker lichaam. Altijd zoals @Dagan zegt
te grote borsten / hangtieten / buikvet
krijg je daar ook zegeltjes bij?De mooiste Marokkaanse meiden zitten ook niet in het vak, maar achter de kassa bij de Appie of de Dirk.
Lol, een cardate van een uur en 200 euro, tenzij je een luxe camper hebt lijkt me dat verspild geld, sowieso erg hoge bedragen.1 uur cardate 200 euro
Ooit één gezien en die ben ik uit het oog verloren door allemaal gezeik met een fout vriendje. Het is volgens mij gewoon hetzelfde als een speld in een hooiberg vinden, qua bedragen niet te doen en vaak spelen er naast kapsones andere rare zaken op de achtergrond (waar je eigenlijk niet voor komt als je effe stoom komt afblazen).ook nóóit een Marokkaanse dvp gezien met n lekker lichaam.
pfff en hoe!Lol, een cardate van een uur en 200 euro, tenzij je een luxe camper hebt lijkt me dat verspild geld, sowieso erg hoge bedragen.
Ooit één gezien en die ben ik uit het oog verloren door allemaal gezeik met een fout vriendje. Het is volgens mij gewoon hetzelfde als een speld in een hooiberg vinden, qua bedragen niet te doen en vaak spelen er naast kapsones andere rare zaken op de achtergrond (waar je eigenlijk niet voor komt als je effe stoom komt afblazen).
Deze dame is hier niet eerder besproken toch? Wat is de link naar haar advertentie?Ik kreeg gister een berichtje van Zahra of ik zin had in een date van minimaal 2uur voor een bedrag van 620 euro. .
Ik zei 2 uur is te lang.
Kreeg de volgende opties doorgestuurd.
1 uur ontvangt 380 euro
1 uur cardate 200 euro
Ik heb vriendelijk bedankt voor die bedragen, toen werd ze heel boos.
Toen moest ik oprotten naar de roemeense hoertjes die slecht kwaliteit leveren.
Ik denk 30 min voor 80 euro, standaard pijp en neukwerk zal mij achteraf een beter gevoel geven denk ik.
Ps, dame is indd een dame die je normaal gesproken achter de kassa ziet zitten, maar deze heeft een leeftijd van +/- 22 jaar.
Dat zegt al heel veel over hoe een afspraak met haar zou verlopen; dit onthult haar ware karakter.Ik heb vriendelijk bedankt voor die bedragen, toen werd ze heel boos.
Toen moest ik oprotten naar de roemeense hoertjes die slecht kwaliteit leveren.
Er is een topic over haar.Ondeugende geile studente
Hoii Tijgers xHeb je zin in een geile onafhankelijke pantertje met het juiste lichaam en de juiste skills in huis? Laat me dan jouw dromen waarheid makenIk ben een s...www.kinky.nl
Iemand ervaring?