Recensie Maria (Roe) Bar Vogue (orig) Schepenvijver 23 R 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

U-Turn

Wandelaar
92
16/04/23
111
20
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
50
Deze vrijdagavond de Roemeense zwartharige boven mij uit torende Maria bezocht. Ze intrigeerde mij al een hele tijd. Deze dame werkt al jaren op de zelfde locatie. De originele Vogue dus, rechts. Altijd met tussenpozen. Er zit dan een andere dame (met een overduidelijke fake D-cup). Nu was ze dus aanwezig. Ze droeg een wit badpak uit een stuk lingerie. En hoge hakken. Ze lachte vriendelijk en uitnodigend als ze me zag. Niet lang getwijfeld om naar binnen te gaan. Vroeg haar of 'boob licking' mogelijk was. Ze heeft, voor alle duidelijkheid, ook aan haar boezem laten sleutelen. Maar toch minder fake. Eens de hakken uit was ze toch iets kleiner dan een meter 80. Maar toch nog lang genoeg. En haar mooie kontje blijft lekker rond en strak😋. Evenals haar wespentaille. Ze is altijd klantvriendelijk maar toch ook professioneel. Helaas dus ook 'time is money'. Tepellikken mocht, maar niet zuigen dus, vanwege haar boobjob. Aankomen en voorzichtig spelen was gelukkig ruim toegelaten. Poes aanraken was een 'no go'. Zoals te verwachten. Ze vraagt je om op het bed te gaan liggen en flirtte lekker mee toen ik mijn handen vol had met haar 'tweeling'. Pijpen was voortreffelijk met veel variatie. De zuigkracht moest het wel wat afleggen tegenover teasing en flirting met haar tong. Wat ze met veel overtuiging deed. En lekker lang. Neuken was comfortabel, wat met missio niet zo evident is. Ondertussen ging het speels geflirt door. Wel telkens met het handje ertussen. Doorstoten was geen probleem. Overgeschakeld op doggy. Stevig pompen en een tedere kontklets hier en daar, werden goed onthaald. Wel weer dat handje uit schrik voor een afglijdend condoom. Wetende dat ze een klokkijkster was. Het haar met de hand laten afwerken. Ten einde de fatale tijdsdruk voor te zijn. Haar eventjes moeten aanmanen het wat zachter aan te doen. Met een beetje spuug klaarde ze de klus met, met mijn nog steeds ingepakte lid. Vrij goed zonder meer. Maria is professioneel met de goede en slechte kanten die daar bij komen. Wegens de tijdsdruk, niet meteen herhalingsgevaar voor mij. En dit zal haar toch een ster kosten.
Verder nog: ze zei 30 te zijn, maar is mogelijk enkele jaartjes ouder. Haar Engels is al bij al toch vrij beperkt. Dus geen lange conversaties dus.
Voor de moderator, mocht er toch een topic bestaan over deze Maria op het zelfde adres. Kunt u ze dan alsnog samenvoegen?

Terug
Bovenaan Onderaan