Recensie Mandarijntje 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik heb met ons "mandarijntje" afgesproken woensdag in Brussel, in een leuk dayuse hotel. Ik heb gevraagd om geen condomen te vergeten en ze vertelde dat ze er had gekocht.... ik ben benieuwd... Het blijft in alle geval een mooie jonge vrouw.... met een leuk kutje.... en prachtige borsten en stevige poep en benen....

Ik heb met ons "mandarijntje" afgesproken woensdag in Brussel, in een leuk dayuse hotel. Ik heb gevraagd om geen condomen te vergeten en ze vertelde dat ze er had gekocht.... ik ben benieuwd... Het blijft in alle geval een mooie jonge vrouw.... met een leuk kutje.... en prachtige borsten en stevige poep en benen....
Hou je ons verder op hoogte, wanneer is de date voor of namiddag?

Ik heb verleden woensdag "Mandarijntje" of nu "Lieve dame zoekt en date" ontvangen in een gekend luxe hotel, in Brussel. Ze had condooms bij. Eerst gebabbeld, dat nam ik een douche, toen ik weer in de kamer kwam lag zij naakt op het bed. Beginnen met strelen, kussen, tongzoentjes, tepeltjes en borsten gekust en afgedaald naar haar leuk kutje.... na enkele momenten beffen kwam ze klaar of deed alsof (moeilijk te controleren). Dan begon ze te pijpen, zonder condoom, niet te lang (had iets langer mogen zijn), dan nam ik ze in verschillende houdingen (doggy's, missionaris, opzij) en uiteindelijk is ze op mij gekomen en is ze heel heftig beginnen "rijden" tot ik klaarkwam. Dan effe bedaard, en gebabbeld, dan ben ik weer haar kutje beginnen beffen en haar gaatje gerimd) en is ze omgekeerd op bij beginnen rijden. en weer eens klaargekomen. Samen gaan douchen op mijn vraag....en al een afspraak geboekt voor volgende keer in hetzelfde hotel.... )
Het is een echt leuken dame met een prachtig lichaam.....
Ik vroeg haar indien ze ook de anale penetratie deed, haar antwoord was neen, maar misschien kon het wel met echte vaste klanten.... Op mijn vraag wat een vaste klant was. Haar antwoord was minstens 5 afspraakjes binnen het jaar... Dus nog 3 te gaan....:p:p

Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan Onderaan