• De zoekmachine ligt er uit. Is bekend en in onderzoek.

Recensie Mandarijntje 4,20 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
ze heeft mij geantwoord en we hebben kunnen afspreken... en ja voor het ogenblik heeft ze genoeg vaste klantjes.... en gezien ze ook nog werkt kan ze niet alle aanvragen beantwoorden... Nu heb ik haar nummer, dat zal gemakkelijker gaan.
 
ik heb een prima moment gehad met ex-mandarijntje, nu "lieve dame", ze kwam op hotel Kasteeltje Trianon, in Boortmeerbeek. Ik had bubbeltjes besteld, het uur met haar werd 1.5 uur. Eerst gebabbeld, dan heb ik een douche genomen en toen ik weer in de kamer kwam was zij poedelnaakt op het bed... leuke lange tongkusjes, ze heeft een prachtig kutje, waaraan ik kon snoepen tot ze kwam, dan 69, en een vingertje anaal... dan verschillende standjes gevreeën, lekker diep op zijn hondjes, echt heel goed klaargekomen (ik dan) ... nog een beetjes gebabbeld en dan weer tongkusjes en beffen.... heerlijke vrouw met een prachtig lichaam.
Recidieve : 200%
Ze heeft me haar echte voornaam gegeven, maar vroeg om hiermee discreet om te springen. Ze date voornamelijk in Vlaams-Brabant maar kan ook op andere loctaties komen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
ik heb binnenkot weer een afspraak met ex-Mandarijntje, nu "Lieve dame".... Vl. brabant deze keer - één keer dat je regelmatig op haar beroep doet lijkt het gemakkelijker om haar te boeken.... Wat een prachtlichaam ze heeft.. en je kan er een babbel mee hebben.
 
ik heb haar al verschillende keren geschreven, ik kreeg een soort automatisch antwoord, en sindsdien niets meer..... ik vroeg hoe verder af te spreken ... maar geen antwoord___ blijkbaar ben ik niet de enige indien ik dit forum lees.
 
ik heb een mail gehad van haar met nagenoeg wat er op haar site staat, en dan nog een mail om te vragen wanneer het zoal zou gaan voor mij. Ik heb haar geantwoord om verder af te spreken en sindsdien, geen gehoor meer..... Ze zoekt echt niet naar nieuwe klanten lijkt mij... gezien de recenties had haar wel graag ontmoet... maar zij moet ook willen.... Indien ik nieuws krijg laat ik het weten.
 
ik heb nog altijd geen verdere reactie gehad... deze dame is echt niet serieus...waarom plaatst ze nog een advertentie...je stuurt haar een mail. Je vraagt hoe verder af te spreken... en geen antwoord meer?????????
 
ik heb nog altijd geen verdere reactie gehad... deze dame is echt niet serieus...waarom plaatst ze nog een advertentie...je stuurt haar een mail. Je vraagt hoe verder af te spreken... en geen antwoord meer?????????
Denk je nu echt dat ze zit te wachten op je berichten , geduld is een mooie deugd , en vraag in je E-mail wanneer het haar wel uitkomt , een schrijfwijze kan ook al veel beslissen tussen personen denk ik ?
 
Denk je nu echt dat ze zit te wachten op je berichten , geduld is een mooie deugd , en vraag in je E-mail wanneer het haar wel uitkomt , een schrijfwijze kan ook al veel beslissen tussen personen denk ik ?
zij had mij gevraagd wanneer het me uitkwam, ik heb geantwoord dat elk moment van de dag OK was, dat ik mobiel was dat ik naar eender welk hotel kan rijden... en dat heeft geholpen.... maar inderdaad haar berichtgeving doet dikwijls op zich wachten.... Eenmaal je haar gsmnummer hebt gaat het gemakkelijker
 
Ik geloof eerder dat je naar iemand anders zoekt... deze dame is geen professionele sekswerkster, ze heeft waarschijnlijk een job, enkele vaste klanten... ze zou inderdaad hij advertentie moeten uitschakelen. Wat hierdoor wordt ze zeker niet populair. Best haar advertentie uitwissen en terug aanzetten wanneer ze "droog staat" (wat klanten betreft natuurlijk)
 
Terug
Bovenaan Onderaan