blijkbaar staat ze niet meer op de site....
- #59 even kijken kan helpen (Vakantie ? )
Laatst bewerkt:
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registrerenblijkbaar staat ze niet meer op de site....
ik vermoed dat ze wel leuke dingen uitvindt om te doen. Bij mij had ze condooms mee, en het is een super mooie jonge vrouw.... met prachtig lichaam.@pepino: ik mag haar neuken zonder condoom maar niet in haar klaarkomen. Volgens wat ik hier lees is dat niet noodzakelijk "standaard" bij haar, maar het kan soms dus wel.
Fantasie of niet? Het is hier geen fictieforum. Als ik zou verzinnen, zou ik het wel direct sensationeler maken.
De keren dat ze mij is geweest geen probleem telkens had ze zelf condoom bij, trouwens ik heb er thuis ook liggenik vermoed dat ze wel leuke dingen uitvindt om te doen. Bij mij had ze condooms mee, en het is een super mooie jonge vrouw.... met prachtig lichaam.
Staat niet meer op de site , doet tegenwoordig alleen nog blijkbaar vaste klanten ,daar ze zelf nog een andere vaste job heeft .jullie hebben we zo nieuwsgierig gemaakt, ik wil heel graag haar profiel bestuderen
Ergens een link die nog werkt?
Bedankt voor je snelle reactieStaat niet meer op de site , doet tegenwoordig alleen nog blijkbaar vaste klanten ,daar ze zelf nog een andere vaste job heeft .
Is dit geen nieuw profiel van haar ?Staat niet meer op de site , doet tegenwoordig alleen nog blijkbaar vaste klanten ,daar ze zelf nog een andere vaste job heeft .
Is dit geen nieuw profiel van haar ?
Lieve dame zoekt een date
Lieve dame zoekt een date! Voor meer vragen, mail gerust! X.X.Xold.redlights.be
Contacteer haar dan en dan weet je meer ?Lijkt mij wel ja. Dat is ze! En ze pusht haar advertentie meerdere keren per dag. Al die verhalen over stoppen of alleen nog vaste klanten... klopt volgens mij niets van.
ja dat lijkt zij wel te zijn.....Is dit geen nieuw profiel van haar ?
Dat is ze niet want ze vermeld dat ze geen tatoeages heeft en mandarijntje heeft er wel twee *knip, persoonsgegevens verwijderd*ja dat lijkt zij wel te zijn.....
kan je haar gemakkelijk boeken?.. ik heb haar een mail gestuurd al uren geleden maar nog geen antwoord....Is dit geen nieuw profiel van haar ?
Deze dame zal niet heel de dag of haar E-mails zitten te wachten hè , is een dvp geen secretarese hèkan je haar gemakkelijk boeken?.. ik heb haar een mail gestuurd al uren geleden maar nog geen antwoord....
ik heb een raar antwoord gehad waarin ze de voorwaarden herneemt, maar geen antwoord naar mijn vraag om een afspraak, dit schreef ze :Deze dame zal niet heel de dag of haar E-mails zitten te wachten hè , is een dvp geen secretarese hè
Goed voor jouIk krijg geen verder antwoord ____ ik heb iemand anders gevonden
geduld is een mooie deugt , trouwens ze heeft nog een andere vaste job , als je echt zo geil staat ,zoek dan iemand anders hedie dame is niet serieus... ze vraagt een telefoonnummer om verder af te spreken en ze belt je niet op!!!
die dame is niet serieus... ze vraagt een telefoonnummer om verder af te spreken en ze belt je niet op!!!
Ik heb er anderhalve week geleden nog mee afgesproken in Rumst.Ik heb nog steeds geen antwoord... heeft er iemand nieuws van???? Haar advertentie is nog actief... ik heb haar al twee vragen gestuurd via RL, maar geen antwoord.