Voormalig lid 6192
Wandelaar
- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 3,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Ja
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Bruin
- Cupmaat
- D
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 45 minuten
- Shift
- Avond/Nacht
- Dag
- Zondag
- Totale kosten (in euro)
- 100
- Algemene beoordeling
- 3,00 ster(ren)
Ik heb deze schat afgelopen zondagavond bezocht. Ze was lang bezet maar net voor middernacht kon ik eindelijk mijn kans wagen. Soms heb je direct een 'klik' of een goed gevoel bij een dame, dat had ik dus bij deze. Daarom direct gekozen om langer te blijven voor 100€. 35 minutes zei ze, maar ik ben er 40 binnengeweest(dat kon ik echter niet aanduiden). Ze zette wat muziek op en nodigde me uit om te dansen. Terwijl kreeg ik zoentje over gans mijn bovenlichaam(gezien ik vrij groot ben en zij vrij klein was dit perfect ). Nadien op het bed cd erom en begon ze te pijpen. Best sensueel maar niet speciaal. Wel nogal veel spiegels daar(waarvan 1 recht boven het bed), dus een prachtig zicht . Neuken zij on top was hierdoor een waar genot! Afgemaakt in missio, nadien zeer rustig nog wat gepraat om de tijd vol te maken(en ik had niet de indruk dat ze perse niks meer wou doen, maar ik had een vermoeiende dag achter de rug dus snel een 2ex zat er niet in.
Kortom een prachtmeid, zowel qua gezicht als qua body(lekker schattig met haar beugel trouwens ) en de totaliteit van het bezoek was beter dan dat het pijpen of neuken op zich was. Als zij altijd dit niveau haalt wordt dit een vast adresje
Kortom een prachtmeid, zowel qua gezicht als qua body(lekker schattig met haar beugel trouwens ) en de totaliteit van het bezoek was beter dan dat het pijpen of neuken op zich was. Als zij altijd dit niveau haalt wordt dit een vast adresje