Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenOnder welke naam of titel?Ik denk dat ze gestopt is wegens beter inkomsten uit films... terug te vinden bij tv op aanvraag bij proximus onder de juiste pagina... ;-)
Is niet aan mij om hier zulke informatie te geven... Wie zoekt die vindt... Soms moet je zelf ook eens moeite doen heOnder welke naam of titel?
Onder welke naam kan je haar terug vinden?Ik denk dat ze gestopt is wegens beter inkomsten uit films... terug te vinden bij tv op aanvraag bij proximus onder de juiste pagina... ;-)
En was demi goed? ik wil er ook eens bij gaanBen vandaag bij MD geweest maar geen Eva noch Sofie aanwezig alhoewel ze op de agenda stond. Bij navraag zei men dat ze 's avonds zouden komen. Silke was wel aanwezig maar was niet mijn ding. Heb Demi gekozen
En was demi goed? ik wil er ook eens bij gaan
Idd en ze pijpt goed.Ik ben bij demi geweest . zeer leuke vlotte dame die weet wat ze wil
En borsten kussen mag dat ook niet?Heb haar doggy genomen en mag hier niet over klagen. Enig minpuntje, je mag haar borsten niet aanraken wegens te gevoelig, vingeren evenmin. Misschien was dit enkel bij mij en bij de andere wandelaars niet of van voorbijgaande aard. Neuken was wel goed.
Heeft maison d'amour nog steeds de vroegere gunstige prijzen? Of de hoge prijzen van PG?Iemand al met Eva, sofie of Silke kennis gemaakt ?
Nog steeds 80€ 30 minHeeft maison d'amour nog steeds de vroegere gunstige prijzen? Of de hoge prijzen van PG?
En zijn er nog dames de moeite, nu Tess er niet meer werkt?Nog steeds 80€ 30 min
120€ 45 min
160€ 1u
Heb ik niet meer geprobeerd aangezien ze niet mocht aanraken vanwege te gevoeligEn borsten kussen mag dat ook niet?
Wat heb je dan daar aan danku voor verwittigenHeb ik niet meer geprobeerd aangezien ze niet mocht aanraken vanwege te gevoelig
Toen ik bij haar was mocht het wel ,, ma tis mss ook hoe je het aanpakt .Wat heb je dan daar aan danku voor verwittigen
Trouwens, is deze Anna dezelfde Roemeense Anna die daar werkte een paar jaar geleden?De nieuwe dame Anna is een toppertje. Tongzoen als een bezettene, lekker lichaam, top ervaring. Maak niet uit welk standje, ze positioneert zich zodat het strak voelt, echt lekker en explosief klaargekomen. Jammer geen pzc. Vingeren liet ze wel toe.