Zoe , ik heb je eens gezien toen ik er regelmatig voor Meryam kwam en vond je er zeker lekker uitzien, had toen getwijfeld en toch weer voor Meryam gekozen vanwege haar pijpskills kwam ik steeds bij haarZoals je kan lezen , ben ik het zoe . Eigelijk best onbeleefd de manier waarop je iets over brengt. Als je niet tevreden bent van de services kan je dat ook gewoon schrijven , inplaats van bij de hand een opmerking te plaatsen " aan alles zit een prijskaartje " en idd aan alles zit een prijs kaartje ! Je krijgt voor wat je betaald ik tongzoen super graag en a volonte , pzc alleen niet klaar komen in de mond ! En als andere dat doen zoals Lotuskiss en andere dingen voor niks is dat hun probleem . Wat andere dames doen voor niets of mee in het pakket wat in uw ogen een totaal pakket is . Zou ik zeggen blijf bij je totaal pakketje , ik geef duidelijk aan wat ik wel en niet doe en niemand is verplicht om te blijven , feel free like a bird
Maar nu word ik meer en meer benieuwd naar jouw
Volgende keer ik nog eens bij MD passeer ga ik zeker voor jouw kiezen. Want volgens mij ben je wel een toppertje