Plan-Cheese
Newbie
- 10
- 21/09/23
- 1
iemand ervaring toevallig met deze dame ?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenOngeveer zelfde ervaring, normaal en concreet benaderd.. vervolgens maar 1 korte reactie en daarna radiostilte dus dan zie ik het nut niet meer om nog eens te proberen. Dan maar weer opzoek naar betrouwbare dames.Alleen laat zij het niet makkelijk toe om tot een afspraak te komen.
Tweemaal een keurig berichtje gestuurd, aan alle voorwaarden voldaan zo als "geëist" in haar advertentie. Gewoon nul reactie.
Had graag een afspraak voor volgende week willen maken, maar helaas....
Ik heb echt net weer op iedereen gereageerd waarvan ik denk hiermee wil ik afspreken. De afgelopen weken liep/loop ik heel erg achter met het reageren, ondanks dat mijn agenda aardig vol zit.Ongeveer zelfde ervaring, normaal en concreet benaderd.. vervolgens maar 1 korte reactie en daarna radiostilte dus dan zie ik het nut niet meer om nog eens te proberen. Dan maar weer opzoek naar betrouwbare dames.
Ik snap sws niet zo goed waarom sommige dames advertenties plaatsen en zichzelf de hele dag promoten als ze geen tijd hebben om echt af te spreken.
Kijk, dit kan ik zeker waarderen, en je uitleg begrijp ik wel...Ik heb echt net weer op iedereen gereageerd waarvan ik denk hiermee wil ik afspreken. De afgelopen weken liep/loop ik heel erg achter met het reageren, ondanks dat mijn agenda aardig vol zit.
Ik weet dat het niet goed te praten is, maar ik geef wel gewoon eerlijk toe dat ik de stroom met verzoekjes en berichten niet aankan op dit moment. Ik hoop dat het de december drukte is en dat het over een tijdje minder is.
Ik vind het oprecht heel vervelend voor jullie beide, maar helaas heb ik geen dubbelganger. Ik doe wat ik kan, maar het moet voor mij ook leuk blijven dus daar zit wel een grens aan.
Hopelijk hebben jullie in de tussentijd een leuke afspraak kunnen regelen met een andere dame