- 356
- 06/07/21
- 492
Ik ben weer terug van een tripje Azië, nu ik heb dit al eens vermeld hier maar ook dit keer heb ik weer veel Afrikaanse vrouwen gezien in Bangkok, ben van soi cowboy tot soi 4(nana) gewandeld en ik denk dat ik er zeker een 50 tal heb gezien die je kan meepakken en zaten enkele hele knappe tussen, ben er met enkele aan de praat geraakt en bijna allemaal Tanzaniaans, prijzen 2000 short time 4000 longtime, moesten er zijn waarbij de afrikaanse landen teveel afschrikken is Thailand nog een optie
nu ben ik de volgende trip aan het plannen en dit gaat waarschijnlijk Tanzania en Madagascar zijn, zijn er hier met ervaringen in Madagascar? weet al dat het vooral franstalig is maar ga het toch eens proberen, ik spreek ook geen Swahili en Tanzania gaat ook voor te reizen
nu ben ik de volgende trip aan het plannen en dit gaat waarschijnlijk Tanzania en Madagascar zijn, zijn er hier met ervaringen in Madagascar? weet al dat het vooral franstalig is maar ga het toch eens proberen, ik spreek ook geen Swahili en Tanzania gaat ook voor te reizen