Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIs de Mabuhay momenteel open? En welke dames zijn er nu?
Wat vragen ze hier qua uurprijs en welke diensten zijn daarin inbegrepen? Of is dit bespreekbaar met de dvp zelf?Ik ben er vorige week nog voor het laatst geweest in de ochtend. QR check bij binnenkomst en er waren zover ik kon zien 4 dames aanwezig. Een van de dames mee naar boven genomen. Eerst even wassen in de nog steeds smoezelige badkamer en daarna op de ook smoezelige kamer begonnen.
Helaas weet ik haar naam niet meer, wel dat ze uit de Dominicaanse Republiek kwam en lang haar had (extensions), pijpen deed ze jammer genoeg alleen mét condoom. Haar poes was lekker kaal en fris en smaakte mij prma, en zij vond het ook lekker. Daarna in missionaris tekeer gegaan en in doggy de binnenband goed gevuld.... Het grote nadeel van Mabuhay vind ik dat je geen enkel idee hebt welke dames er wanneer zijn. Adverteren of iets van een website bijhouden is blijkbaar te veel moeite. Wel een prima adresje voor een tussendoor neukertje voor een vriendelijke prijs. En heel soms al je geluk hebt zit er best eens een leuke dame tussen.
Bij Mabuhay betaal je € 50,- om met een dame te kameren, en dan ben je volgens mij max. 30 minuten binnen. Met uitzondering van de laatste keer is dat bij mij nog altijd inclusief pzc geweest.Wat vragen ze hier qua uurprijs en welke diensten zijn daarin inbegrepen? Of is dit bespreekbaar met de dvp zelf?
€50 voor de eerste een half uur. Neem je een tweede betaal je €25Wat vragen ze hier qua uurprijs en welke diensten zijn daarin inbegrepen? Of is dit bespreekbaar met de dvp zelf?
Ik ben toch al in zaken geweest waar ze de klanten NIET wasten hoor, of met een kom afkwamen. In Mabuhay ga je mee de badkamer in waar ze u wassen. Ik heb daar bij de meisjes niks gemerkt van slechte hygiene. De prijs is zelfs voor 2 meisjes heel goedkoop.el cheapo
maar ik herinner me dat de hygiene echt ondermaats is (vorige reacties op hookers)
Ik sluit me hierbij aan. Weinig geld weggegooid is ook geld weggegooid...Stel er niet teveel van voor, daarmee is alles kort gezegd.
ben er enkele jaren geleden ook eens naartoe gereden omdat er op een ander zo lovend over geschreven werd.
Neen dank u, onvriendelijke ontvangst en voor de rest niet mijn smaak.
Is altijd een verrassing/ teleurstellingIk ben van plan om vanavond bij Mabubay langs te gaan. Weet iemand welke/hoeveel dames er aanwezig zijn en wie er aan te raden is? Alvast bedankt.
Je kunt proberen te bellen. Ik ga altijd op goed geluk. Soms heb je weinig keuze, dan weer veel keuze. Is nooit gemakkelijk om de beste keuze te maken. Voor mij is dit wel een topplaats met tot hiertoe zelden teleurstellingen.Ik ben van plan om vanavond bij Mabubay langs te gaan. Weet iemand welke/hoeveel dames er aanwezig zijn en wie er aan te raden is? Alvast bedankt.