PhantomKing
Wandelaar
- Massage met hoogtepunt
- 2,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 3,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Aziatisch
- Leeftijd
- 35-40
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- C (fake)
- Lengte
- 1.50 m - 1.60 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Link naar advertentie
- https://old.redlights.be/prive-ontvangst/massage/thai-massage-body-to-body-massage.html?adult=1
- Totale kosten (in euro)
- 60
- Algemene beoordeling
- 3,00 ster(ren)
Snel kunnen afspreken in dit salon.
Is niet mijn eerste keer in het salon maar wel de eerste keer dat ik een recensie schrijf.
Vriendelijk ontvangen.
In dit salon moet je niet komen voor de schoonheden. Maai was nog redelijk ok.
Massage was bandwerk. Niet echt een massage maar daar kom je dan ook niet voor zeker
Ik mocht niet veel aanraken of doen. Ik mocht haar borsten zachtjes aanraken maar zeker niet spelen met haar tepels. Te gevoelig. Mocht dus ook niet aan haar tepels zuigen of likken. Jammer!
Heb ook niet met haar kut kunnen spelen.
Heb haar wat moeten afremmen want ze trok nogal hard! Bij mij mag het zachtjes opgebouwd worden. Ik kom niet voor een snelle ontlading.
Ik denk dat ik Maai niet meer ga bezoeken. Zal nog wat andere dames moeten uitproberen.
Is niet mijn eerste keer in het salon maar wel de eerste keer dat ik een recensie schrijf.
Vriendelijk ontvangen.
In dit salon moet je niet komen voor de schoonheden. Maai was nog redelijk ok.
Massage was bandwerk. Niet echt een massage maar daar kom je dan ook niet voor zeker
Ik mocht niet veel aanraken of doen. Ik mocht haar borsten zachtjes aanraken maar zeker niet spelen met haar tepels. Te gevoelig. Mocht dus ook niet aan haar tepels zuigen of likken. Jammer!
Heb ook niet met haar kut kunnen spelen.
Heb haar wat moeten afremmen want ze trok nogal hard! Bij mij mag het zachtjes opgebouwd worden. Ik kom niet voor een snelle ontlading.
Ik denk dat ik Maai niet meer ga bezoeken. Zal nog wat andere dames moeten uitproberen.