Hallo iedereen,
Ik hoop dat dit een goede plaats is om even te polsen bij de mensen met ervaring. Ik zal eerlijk zijn het niet gemakkelijk is om dit te vragen.
Korte backstory welke misschien toepasselijk is voor context:
33 jaar, mannelijk en nog maagd. Niet door keuze maar tot sinds paar jaar geen interesse gehad effectief te zoeken. Onlangs een leuke dame ontmoet via het daten, de eerste date is goed verlopen en we hadden het serieus naar ons zin, alleszins ik toch en op het einde van de nacht was er nog een tongzoen welke zij vond beter kon. Paar dagen daarna komt er via wat texten de topic van ervaring met seks aan de pas en ik ben niet iemand die gaat liegen & vermelden dat ik hier de grote man in ben dus heb het wat verbloemd met dat er minimale ervaring is. Na dit gesprek nam haar attitude naar mij toe een 180 en blijkbaar vind zij dit wel zeer belangrijk dat ze iemand heeft met veel ervaring en talent in bed.
Enorm rot gevoel maar swat. You get the gist.
Ik heb het op 33 jarige leeftijd nu wel zo'n beetje gehad als de dates slecht gaan verlopen wegens dit topic en het is niet alsof ze op Tinder mij allemaal leuk vinden. Ook zijn we allemaal mensen met behoeftes dus ik begon wat onderzoek te doen hoe het nu in Belgïe gesteld is met sekswerkers en tot mijn verbazing is dit niet zo'n taboe als ik origineel dacht.
Eerst viel mijn oog op redlight.be echter als totale leek vertrouwde ik dit niet volledig.
- Wie weet wie sta je op te wachten?
- Waar kan je in godsnaam snel, gemakkelijk en discreet afspreken?
- Kan je de persoon aan de andere kant wel vertrouwen aangezien het allemaal online is?
Daarna kwam ik via Google op dit forum en zag ik reviews over dames in het Schipperskwartier.. Interessant dacht ik echter moet dat wel met helemaal geen ervaring geen pretje zijn daar even naar toe te rijden en met geen enkel idee daar rond te wandelen en zelfs niet weten hoe je zo iets start als je een dame ziet dat je leuk vind.
Een (onschadelijke) SOA dat is een risico dat ik wel wil nemen echter is er mijn vrees wel nog altijd om HIV op te lopen. Ik besef uiteraard dat de kans met condoom zeer laag is echter het blijft toch altijd een beetje in je achterhoofd zitten.
Zou het geen geweldig idee zijn dat er een discreet groot huis ergens is waar mooie dames een nerveuze man opnemen & een beetje begeleiden. ;-)
Meningen, tips, ervaringen zijn welkom aangezien het misschien dit weekend er wel van komt, wie weet.
Thanks all.