ja dat zeker wel. En heel rustig op eigen appartement. Klasse vrouw ook.Maar denk wel dat het een vrouw is die iemand op zen gemak kan stellen niet??
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registrerenja dat zeker wel. En heel rustig op eigen appartement. Klasse vrouw ook.Maar denk wel dat het een vrouw is die iemand op zen gemak kan stellen niet??
En nog geen 10km van men deur. Ook mooi meegenomenja dat zeker wel. En heel rustig op eigen appartement. Klasse vrouw ook.
ja als het is voor de eerste keer is zij eigenlijk wel ideaal.En nog geen 10km van men deur. Ook mooi meegenomen
Ik zou het gewoon bij een vlaamse dame houden voor de eerste keer. Lijkt me rustiger en communicatie makkelijker.Novelty girl hott 🇧🇷
I am sweet, complacent and horny, so the best thing you can do is dare to break with everything I propose to you, until you get muchwww.redlights.be
Deze is wel mss wat ver voor mij maar lijkt wel een leuke dame. Iemand ervaring??
Bedankt voor de reacties al. Ben blij dat ik gier eindelijk eens over kan praten.Ik zou het gewoon bij een vlaamse dame houden voor de eerste keer. Lijkt me rustiger en communicatie makkelijker.
Daarvoor dient dit forum ook.Bedankt voor de reacties al. Ben blij dat ik gier eindelijk eens over kan praten.
Geen idee eerlijk gezegdIn Brasschaat en omstreken zitten toch ook een paar privéhuizen?
Check de link in mijn eerdere reactie.Geen idee eerlijk gezegd
Ach wij hoerenlopers hebben een slechte naam maar we zijn altijd bereid om een ander onschuldig slachtoffer mee in het verderf te stortenBedankt voor de reacties al. Ben blij dat ik gier eindelijk eens over kan praten.
SchitterendAch wij hoerenlopers hebben een slechte naam maar we zijn altijd bereid om een ander onschuldig slachtoffer mee in het verderf te storten
@Paulus2 Niet lang daarvoor een zekere Steve, 35 die maagd is.... https://www.girlsreview.nl/threads/maagd.3027/#post-194584Die van 28 is toch van het begin van dit topic?
Ik ben van 35, allez moest 36 zien zie het typfoutje ook netDie van 28 is toch van het begin van dit topic?
Ik zag ze gewoon kort na mekaar passeren...Ja, die van 28 is inmiddels al maagd af. Maar blijkbaar word er niet naar de datums van de posts gekeken.
Wat raar om dat tussen aanhalingstekens te zetten en hier heel achterdochtig over te lopen doen, en net doen alsof er iets achter zit.Het lijkt "maagden" te regenen vandaag, daarstraks eentje van 35, nu eentje van 28?....
Heb ik vorig jaar ook eens gedaan. Lekker vrouwke, schoon lichaam. Ze wast je eerst in haar bad, best fijn. Pijpen zonder condoom doet ze goed. Dan beginnen neuken en condoom scheurde, volle lading binnen. Accident de parcoursMaar denk wel dat het een vrouw is die iemand op zen gemak kan stellen niet??
mja, maar geen (tong)zoenen, geen cim (slikken) ,geen anaal(vingeren). Vooral tongzoenen zou wel mogen voor echte gfe.Heb ik vorig jaar ook eens gedaan. Lekker vrouwke, schoon lichaam. Ze wast je eerst in haar bad, best fijn. Pijpen zonder condoom doet ze goed. Dan beginnen neuken en condoom scheurde, volle lading binnen. Accident de parcours
Tongzoenen wel, de rest niet gevraagd, maar daar is ze te preuts voormja, maar geen (tong)zoenen, geen cim (slikken) ,geen anaal(vingeren). Vooral tongzoenen zou wel mogen voor echte gfe.
Bij mij kon tongzoenen niet. Mss ben ik haar type niet Voor de rest wel leuke vrouw maar weinig klikTongzoenen wel, de rest niet gevraagd, maar daar is ze te preuts voor