Wat doe je dan nog op Girls Review eigenlijk?Daarom blijft Toffee bij zn vaste dame, dan weet ie zeker dat het goed zit
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenWat doe je dan nog op Girls Review eigenlijk?Daarom blijft Toffee bij zn vaste dame, dan weet ie zeker dat het goed zit
Dat moet hij toch voor zichzelf weten.Wat doe je dan nog op Girls Review eigenlijk?
Zeker, iedereen moet alles voor zichzelf weten.Dat moet hij toch voor zichzelf weten.
Dat gaat ons niet lukken. Naast de vaste dames , ook nog wat losse dames .Zeker, iedereen moet alles voor zichzelf weten.
Moest ik enkel 'vaste dames' bezoeken kwam 'k niet meer op dit forum. Is zinloos dan.
Van te dure dames krijg ik een slappe vanGeen eentje of het moet echt een wereldtopper zijn qua uiterlijk, maar dat zijn de meeste zelfbenoemde high class hoertjes niet.
Ken er eentje is echt super knap.Geen eentje of het moet echt een wereldtopper zijn qua uiterlijk, maar dat zijn de meeste zelfbenoemde high class hoertjes niet.
Maar als geld geen rol speelt zou je dat dus eens kunnen checkenBij RVP in Made hebben ze alleen maar high class dames ,dus waarom zou ik een duurdere dame late komen ,al die zogenaamde duurdere dames hebben volgens mij geen meer waarde in bed , als je met een glimlach naar buiten wandeld is het toch top , en waarom dan veel geld neertellen om te denken dat een dure beter is ?
Is niet nodig alle moois en goeds zijn daar aanwezigMaar als geld geen rol speelt zou je dat dus eens kunnen checken
Als geld geen rol zou spelen zou daar gaan wonen.Is niet nodig alle moois en goeds zijn daar aanwezig