Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenZe vragen elk 200 per uur en hoewel ik dat wat te duur vind, ga ik er niet over sjacheren. Ik ben een romanticus, die een leuk uurtje wil hebben. Zeuren over geld is funest voor de sfeer en ook voor de kwaliteit van de dienstverlening. Het maakt onze gedeelde hobby wel prijzig.Betaalde je 200 voor een trio of per dame?
I do see the duo but not "Luna" alone. I do see Veronica though.Ze zijn weer terug the famous sisters
Al is het alleen al door uitgebreid uit te leggen hoe je hem moet wassen en om de 2 tellen een spuitbus desinfecteermiddel op je snikkel of in haar mond te spuiten….. dan zakt de boel vanzelf wel weer in.Luna is een toppertje en lijkt inderdaad het best op de foto's. Maar onderschat Veronica ook niet, zij weet prima korte metten te maken met je harde knots
Bij Veronica ja. Hoewel Luna ook zo 'n flesje heeft.Dit was bij Veronica neem ik aan, Richard ?
Dit kan ik me bij Luna niet herinneren. Wel gedoucht, ook tussen de twee rondes in maar dat vind ik niet zo gek .