- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Spaans
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Zwart
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Link naar advertentie
- https://old.redlights.be/prive-ontvangst/dames/luna-sexy-124.html
- Totale kosten (in euro)
- 120
Ik was al effe aant uitkijken voor een dame met een groot achterwerk, deze dame tegengekomen en afspraakje gemaakt.
Mooie dame foto's kloppen, zeer lieve vrouw, spreekt enkel Spaans maar ze doet toch moeite om met je te communiceren. Ik was verbaasd dat ze echt positieve energie had!
Ze zuigt lekker zonder condoom. Tongzoenen met volle overgave! Ze draaide haar tong als een wasmachine is wel geil! Doggy is wel echt top, sappige billen die op een neer stuiten. Haar kontgaatje nodigde echt wel uit, paar keer vinger ingestoken maar had ze niet graag, effe wel gepauzeerd om haar gat af te lekken. Voor ik klaar kwam snel condoompje uitgedaan en gespoten op haar billen, fijn dat ze dit toelaat zonder bij te betalen!
Ze zou tot mei ergens nog blijven, mij ziet ze zeker terug!
Mooie dame foto's kloppen, zeer lieve vrouw, spreekt enkel Spaans maar ze doet toch moeite om met je te communiceren. Ik was verbaasd dat ze echt positieve energie had!
Ze zuigt lekker zonder condoom. Tongzoenen met volle overgave! Ze draaide haar tong als een wasmachine is wel geil! Doggy is wel echt top, sappige billen die op een neer stuiten. Haar kontgaatje nodigde echt wel uit, paar keer vinger ingestoken maar had ze niet graag, effe wel gepauzeerd om haar gat af te lekken. Voor ik klaar kwam snel condoompje uitgedaan en gespoten op haar billen, fijn dat ze dit toelaat zonder bij te betalen!
Ze zou tot mei ergens nog blijven, mij ziet ze zeker terug!